پیش بسوی المپیک لندن؛ عضو تیم ملی تیروکمان بانوان:ناکامی گوانگژو را با کسب سهمیه المپیک لندن جبران می کنیم

پیش بسوی المپیک لندن؛ عضو تیم ملی تیروکمان بانوان:ناکامی گوانگژو را با کسب سهمیه المپیک لندن جبران می کنیم
عضو تیم ملی تیروکمان در رشته المپیکی ریکرو در حالی خودش را برای مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می کند که هدفش بعد از پوشیدن لباس تیم ملی این رشته، بدست آوردن سهمیه المپیک لندن است .


زهراشمس ، بانوی کماندار ریکروی با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : از 20 دیماه ، مسابقات رکوردگیری این رشته  و انتخاب اعضای تیم ملی  آغاز می شود که تا 25 ادامه خواهد داشت .

وی ادامه داد: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون  تیرو کمان ، پنچ نفر اول در هر دو رشته ریکرو و کامپوند به اردوی تیم ملی دعوت می شوند و تیم برتر به مسابقات جایزه بزرگ تایلند اعزام می شود.

شمس با ابراز امیدواری نسبت به عضویت مجددا تیم ملی  در مسابقات اخیر ، از شروع تمریناتش در سایت آزادی خبر داد و افزود : چند روزی است که به طور انفرادی برای آمادگی  بیشتر تمرین می کنم که با نزدیک تر شدن به تاریخ مسابقات زمان آنرا بیشتر  خواهم کرد در واقع قصد داریم ناکامی گوانگ ژو را با کسب سهمیه المپیک لندن جبران کنیم .

عضو تیم  ریکرو بانوان در خاتمه خاطر نشان کرد که تمام تلاشش برای کسب سهمیه المپیک لندن می باشد که میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا وی را برای بدست آوردن این سهمیه  امیدوار تر می کند .
۱۲ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.