پیش بسوی المپیک لندن؛نعمت پور:هدفم کسب سهمیه المپیک لندن است

طالب نعمت پور با بیان اینکه اگر لیگ برتر کشتی فرنگی برگزار شود وی فقط در دور برگشت برای باشگاه مورد نظر خود کشتی خواهد گرفت، گقت: هدف من حضور در اردوهای تیم ملی است و به همین خاطر تیم ملی را به لیگ ترجیح می دهم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی گوانگژو با بیان این مطلب افزود: هنوز با تیم خاصی قرارداد امضاء نکرده ام، ضمن اینکه هنوز وضعیت لیگ فرنگی نیز مشخص نیست.

وی ادامه داد: هدف اصلی من کسب یک مدال خوشرنگ در مسابقات جهانی استانبول و کسب سهمیه المپیک لندن است و به همین خاطر اردوهای تیم ملی و حضور در آن از لیگ برایم مهمتر است.

دارنده مدال طلای آسیا اظهار داشت: از اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی که از روز 25 دی ماه آغاز می شود تمرینات جدی خودم را آغاز می کنم، ضمن اینکه از دو هفته قبل تمریناتم را آغاز کرده ام.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حالا فکر می کنم توانسته ام بعد از بازیهای آسیایی گوانگژو به یکی از مهره های ثابت محمد بنا تبدیل شوم. امیدوارم در مسابقات جهانی استانبول این شایستگی داشته باشم که دوبنده تیم ملی را بر تن کنم و به آرزوی خودم که همانا کسب مدال طلای المپیک است دست پیدا کنم.

۱۲ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.