سرمربی تیم ملی نوجوان تیراندازی اعزامی به سنگاپور:اردوی تایلند باعث افزایش آمادگی و آشنایی ملی پوشان با شرایط آب وهوایی کشورمیزبان خواهد شد

سرمربی تیم ملی نوجوان تیراندازی اعزامی به سنگاپور:اردوی تایلند باعث افزایش آمادگی و آشنایی ملی پوشان با شرایط آب وهوایی کشورمیزبان خواهد شد
ملی پوشان تیرانداز اعزامی به مسابقات آسیایی سنگاپور امروز آخرین مرحله تمرینات خود را انجام داده وپس از انجام آخرین رکورد گیری به کشور تایلند اعزام می شوند.

یوسف آجورلو، سرمربی تیم ملی تیراندازی نوجوانان اعزامی به بازیهای آسیایی سنگاپور ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:برگزاری اردوی دو هفته ای در تایلند باعث می شود تا جدای از افزایش آمادگی بازیکنان برای شرکت در مسابقات سنگاپور آنها با شرایط آب و هوایی کشور میزبان نیز آشنایی پیدا کنند.
وی ادامه داد:اردوی های آماده سازی تیم ملی تیراندازی نوجوانان با حمایت سازمان وکمیته ملی المپیک در شرایط خوبی برگزار شد و کمبودی در این زمینه نداشتیم اما برای مبازرزه با حریفان آسیای شرقی با توجه به عدم شناخت از آنها و سطح بالای فنی شان شرایط سختی خواهیم داشت.
آجورلو در خاتمه تصریح کرد:بازیهای سنگاپور باعث ارتقا سطح فنی تیراندازان نوجوان ما برای شرکت در مسابقات المپیک جهانی سال آینده خواهد شد.

۲۷ خرداد ۱۳۸۸ ۰۹:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.