پیش بسوی المپیک لندن؛مریم طوسی در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک : برای کسب سهمیه المپیک نمی خواهم زمان را از دست بدهم

پیش بسوی المپیک لندن؛مریم طوسی در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک : برای کسب سهمیه المپیک نمی خواهم زمان را از دست بدهم
بانوی دونده ملی پوش در حالی بعد از بازیهای آسیایی شخصا تمرین می کند که برای رسیدن به هدف خود یعنی کسب سهمیه المپیک قصد ندارم زمان را از دست بدهد.


مریم طوسی ، ملی پوش دوومیدانی کار کشورمان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : بعد از بازیهای آسیایی ، تصمیم گرفتم تمریناتم را شخصا ادامه دهم تا با نهایی شدن برنامه های فدراسیون و وقفه ایجاد شده ، زمان را از دست ندهم .

وی ادامه داد : از سوی دیگر  مسابقات جام باشگاههای قزاقستان در خرداد ماه ، که از جمله مسابقات مهم این رشته است ، مرا مصمم به تداوم تمرینات کرد .

طوسی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در ماه آینده اظهار داشت: احتمالا اردوی ملی پوشان یک هفته بعد از این مسابقات به طور رسمی آغاز می شود ، ولی هنوز این موضوع به من  اعلام نشده است .

طوسی در پاسخ به ماده ای که قرار است در آن برای کسب سهمیه المپیک تلاش نماید، اظهار داشت : در مواد 100 و  200 متر رقابت می کنم  ، ولی به دلیل آنکه تمرینات بانوان داخل سالن برگزار می شود ، در مواد 60 متر و 400 متر هم تمرین دارم .

طوسی در خاتمه به مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد که تیرماه سال آینده در ژاپن برگزار می گردد و افزود : تمام تلاشم  کسب سهمیه المپیک در این مسابقات است .
۱۱ دی ۱۳۸۹ ۱۳:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.