بهداد سلیمی: از سه شنبه به اردو می روم

بهداد سلیمی: در مرحله دوم لیگ وزنه برداری که اواخر این هفته برگزار می شود شرکت نمی کنم، اما با حضور در اردوی تیم ملی خودم را برای شرکت در مرحله نهایی لیگ آماده خواهم کرد.

بهداد سلیمی، قهرمان سنگین وزن کشورمان از روز سه شنبه 13 دی ماه، با حضور در کمپ تیم های ملی وزنه برداری، دور جدید تمریناتش را برای رقابتهای سال آینده آغاز می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ وزنه برداری طلایی ایران در سال 89 که در هر دو عرصه رقابتهای جهانی آنتالیا و بازیهای آسیایی گوانگژو روی سکوی نخست ایستاد، با نظر کوروش باقری به اردوی تیم های ملی وزنه برداری دعوت شد تا پس از یک استراحت یک ماهه در کنار جوانان حاضر در اردو خود را برای مسابقات آتی آماده کند.

در همین راستا قرار بود وزنه بردار سنگین وزن کشورمان امروز و با آغاز اردوی تیم ملی جوانان در مجموعه ورزشی آزادی حاضر باشد، اما با توجه به درپیش بودن مراسم تجلیل از مدال آوران استان مازندران در گوانگژو که فردا (یکشنبه) برگزار می شود،سلیمی طی تماسی تلفنی با  کوروش باقری همانگ کرد که از روز سه شنبه 14 دی، تمریناتش را در کنار دیگر اردونشینان آغاز کند.

بهداد سلیمی با تائید این خبر گفت: «در این مدت یک ماهی که از بازیهای آسیایی گوانگژو می گذرد از کار با وزنه و تمرین بدنسازی دور نبودم و الان بدنم در مرز آمادگی 70 درصد قرار دارد. با این حال در مرحله دوم لیگ وزنه برداری که اواخر این هفته برگزار می شود شرکت نمی کنم، اما با حضور در اردوی تیم ملی خودم را برای شرکت در مرحله نهایی لیگ آماده خواهم کرد.«

۱۱ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.