پیش بسوی المپیک لندن ؛سرپرست تیم ملی تنیس روی میز در گفتگو با سایت کمیته: سهمیه منطقه ای المپیک لندن را هم از آن خود می کنیم

پیش بسوی المپیک لندن ؛سرپرست تیم ملی تنیس روی میز در گفتگو با سایت کمیته: سهمیه منطقه ای المپیک لندن را هم از آن خود می کنیم
محمود نظری حضور تنیس بازان تنیس کشورمان را در بهمن ماه جاری در پروتور قطر قطعی اعلام کرد و گفت تمام تلاشمان را برای کسب تنها سهمیه آسیای میانه جهت حضور در المپیک 2012 لندن خواهیم کرد .


محمود نظری سرپرست تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : جهت حضور در المپیک 2012 لندن  ، آسیای میانه که شامل کشورهای قرقیزستان ، قزاقستان ، ازبکستان ، ایران  و ... است تنها یک سهمیه خواهد داشت که تا الان اکثر مواقع این سهمیه از آن ایران شد. این مسابقات انتخابی تابستان یا پاییز سال آینده خواهد بود ولی تاریخ دقیق و میزبان این مسابقات هنوز از طرف کنفدراسیون آسیا اعلام نشده است.

وی در ادامه افزود : برای موفقیت در این مسابقات انتخابی  برنامه دو ساله ای در نظر داشتیم که تاکنون طبق آن پیش رفتیم و اردوهایی در آکادمی اشلاگر ، مجارستان و اتریش برگزار نمودیم و در مسابقات آسیایی شرکت کردیم و هم اکنون نیز اردوی کیش را در دستور کار داشته و  پس از آن در بهمن ماه در پروتور قطر حضور می یابیم و قصد داریم حدود 18 الی 25 اردیبهشت ماه در مسابقات قهرمانی جهان هلند حضور یابیم.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد : در دوره های گذشته ابراهیم علیدخت ، احتشام زاده ، اخلاق پسند و افشین نوروزی توانسته اند در المپیک های 1992 بارسلون ،2000 سیدنی ، 2004 آتن ، 2008 پکن سهمیه های المپیک را از آن خود کنند و در این دوره نیز تمام تلاشمان را می کنیم تا سهمیه آسیای میانه را از آن خود کنیم.
۱۱ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.