عضو تیم ملی تیروکمان بانوان در گفتگو با سایت کمیته :امیدوارم روزی کامپوند هم المپیکی شود

عضو تیم ملی تیروکمان بانوان در گفتگو با سایت کمیته :امیدوارم روزی کامپوند هم المپیکی شود
ملی پوشان تیرو کمان در حالی زمان استراحت خود را سپری می کنند که بنا بر ادعای ملی پوش بانوان سال آینده میلادی ، سال پر کاری برای آنها می باشد .

ویدا حلیمیان ، ملی پوش تیرو کمان کشورمان که در سال گذشته موفقیت های متعددی را در رقابتهای برون مرزی کسب کرد با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : در سال 2011 میلادی ، 6 مسابقه سنگین جهانی داریم که4 تای آن  ورد کاپ ، یک جام جهانی و یک مسابقه دانشجویان جهان خواهد بود .

وی ادامه داد : برگزاری اکثر این مسابقات در 6 ماهه اول سال  بوده  و بالطبع سطح بالای این رقابتها تمرینات بسیاری را می طلبد که امیدواریم با برنامه ریزیهای فدراسیون بتوانیم در این مسابقات همچون سال گذشته حضور مقتدرانه ای داشته باشیم .

حلیمیان در پاسخ به زمان  شروع اردوها اظهار داشت : طبق برنامه فدراسیون بعد از مسابقات انتخابی که بیستم  همین ماه برگزار می گردد ، ملی پوشان انتخابی پس از چند روز وارد اردو می شوند .

ملی پوش تیرو کمان در رشته کامپوند در خاتمه افزود: اگرچه بعید است در این دوره از بازیهای المپیک ،  کامپوند هم همچون ریکرو به جمع رشته های المپیکی بپیوندد ولی امیدواریم که در دوره بعد حتما در کنار ملی پوشان المپیکی سیبل ها را نشانه بگیریم .

۸ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.