در جریان سفر هیات دولت به کرج؛8 پروژه ورزشی استان البرز با حضور رئیس سازمان تربیت بدنی افتتاح شد

در جریان سفر هیات دولت به کرج؛8 پروژه ورزشی استان البرز با حضور رئیس سازمان تربیت بدنی افتتاح شد
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در جریان سفر هیات دولت به استان البرز 8 پروژه ورزشی این استان را مورد بهره‌برداری قرار داد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛دکتر سعیدلو روز گذشته و در جریان سفر هیات دولت به استان تازه تاسیس البرز 8 پروژه ورزشی این استان را به صورت رسمی افتتاح کرد.
علی فیروزگاه رییس اداره تربیت بدنی شهرستان کرج با اشاره به اینکه افتتاح این 8 پروژه با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد ریال و در مساحتی بالغ بر 23832 متر مربع شاخته شده است، گفت: افتتاح این تعداد پروژه که توسط معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی مورد بهره‌برداری قرار گرفت سرانه فضای ورزشی را که تا پیش از این 23 صدم متر مربع برای هر فرد بود با افزایشی 0/0116 متر مربعی روبرو کرد.

وی در ادامه به پروژه‌های افتتاح شده این استان در جریان سفر هیات دولت اشاره کرد و افزود: دکتر سعیدلو در جریان این سفر 8 پروژه ورزشی استان البرز را مورد بهره‌برداری قرار داد که از مهمترین آنها می توان به افتتاح ساختمان اداره کل تربیت بدنی استان البرز و دو زمین چمن بزرگ در ولدآباد محمدشهر و راشده از توابع ماهدشت اشاره کرد.

وی ادامه داد:بهره‌برداری از 2 سالن چند منظوره ورزشی در بخش حصار و دهستان آدران و همچنین افتتاح دو استخر سرپوشیده در مشکین دشت و کمال شهر نیز 4 پروه ورزشی افتتاح شده در این روز بود. ضمن آنکه دکتر سعیدلو سالن اختصاصی بانوان را نیز با نام نشاط در مجموعه ورزشی انقلاب کرج مورد بهره‌برداری قرارداد.

فیروزگاه در پایان از مصوبات گسترده هیات دولت برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان البرز خبر داد.

۸ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.