جمشید سهرابی در گفتگو با سایت کمیته:هیات استانها نقش مهمی در توسعه ورزش کشور دارند

جمشید سهرابی در گفتگو با سایت کمیته:هیات استانها نقش مهمی در توسعه ورزش کشور دارند
اگر چه بخش مهمی از موفقیت ورزشکاران در رقابت های برون مرزی به عومل متعددی همچون حمایت های فدراسیون، برگزاری لیگ، توجه به امور زیر بنایی بر می گردد اما نباید نقش هیات استانها را بر رشد و توسعه ورزش کشور و موفقیت ورزشکاران نادیده گرفت.
جمشید سهرابی، رئیس هیات تکواندو تهران که به مدت چند سال پیاپی بهعنوان هیات نمونه تکواندو کشور معرفی می شود در ادامه به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر بسیاری از قهرمانان ورزشی کشورمان در تیم ملی ،شهرستانی بوده که بعد از فعالیت اولیه در شهر های خودشان و موفقیت در قالب رقابتهای لیگی و کشوری به تیم ملی راه یافته و به افتخار آفرنینی برای کشورمان می پردازند.

وی ادامه داد:اکثر هیات استانهای ورزشی کشور با عشق و علاقه در حال خدمت رسانی به ورزش کشور هستند و در واقع بخشی از موفقیت های وزش کشورمان به زحمات و تلاش های هیات استانهای دور و نزدیک کشور بر می گردد .

سهرابی در خصوص وضعیت تکواندو پایتخت اظهار داشت:تکواندو تهران روند رو به رشد خود را ادامه می دهد و ما برای ادامه این روند در نظر داریم جدای از اعزام تیمهای خوب استان به تورنمنت های بین المللی ،میزبان دومین دوره رقابتهای بین المللی خردسالان و نونهالان باشیم که از 5 کشور منطقه دعوت به عمل آوردیم تا ضمن ایجاد انگیزه در آنها بنوعی آینده تکواندو کشورمان را بیمه کنیم.

رئیس هیات تکواندو تهران در خاتمه تصریح کرد:در حال حاضر تیم تهران را برای شرکت در رقابتهای قهرمان کشوری ی آماده می کنیم تا بتوایم ضمن قهرمانی در آن چهره های جدیدی را از تکواندو پایتخت به کشور معرفی کنیم.
۸ دی ۱۳۸۹ ۱۰:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.