19 وزنه بردار جوان به اردوی تیم های ملی دعوت شدند

19  وزنه بردار جوان به اردوی تیم های ملی  دعوت شدند
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری کشورمان در پایان رقابتهای قهرمانی جوانان کشور، لیست 19 نفره خود را برای اردوی 21 روزه تیم های ملی اعلا م کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در لیست جدید کوروش باقری نام 14 وزنه بردار جوان دیده می شود، ضمن اینکه سرمربی تیم ملی از 5 وزنه برداری که در بازیهای آسیایی گوانگژو روی تخته رفتند نیز برای حضور در این اردو، دعوت کرده است.

مجید عسگری (هرمزگان)، جابر بهروزی (فارس)، مرتضی بیگلری، سعید رفیع نژاد، بهادر مولایی، میلاد رستگار (مازندران)، علی جعفرزاده (تهران)، کیا قدمی، عماد باقری (کرمانشاه)، سعید محمدپور، ارستو موسی نصب (اردبیل)، علی اصغررادمنش (چهارمحال و بختیاری)، امسیر حسین نظام الرعایا (اصفهان) و رضوان رحیم نیا (گیلان) نفراتی هستند که به بواسطه عملکردشان در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی کشور در ورامین و همینطور مرحله اول لیگ جوانان در شیراز به اردوی تیم ملی دعوت شدند. باقری همچنین نام بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، یاسر دادوند، کیانوش رستمی و مرتضی رضائیان در لیست خود قرار  داده است تا نخستین اردوی تیم های ملی وزنه برداری پس از بازیهای اسیایی گوانگژو، با حضور 19 وزنه بردار از روز شنبه 10 دی ماه در محل اردوی تیم های ملی در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شود.

کوروش باقری با اشاره به لیست خود برای این اردوی 21 روزه گفت: «برای دعوت از این نفرات، رقابتهای قهرمانی کشور و همینطور لیگ جوانان را به دقت زیر نظر گرفتم. باید اعتراف کنم در این دو رقابت هیچ پدیده ای در میان استعدادهای وزنه برداری ندیدم اما سطح وزنه برداری ایران به لحاظ رکوردی افزایش پیدا کرده است و این نوید روزهای خوش آینده را می دهد.«

۷ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.