14 قایقران به اولین اردوی تیم ملی کانوپولوی آقایان دعوت شدند

14 قایقران به اولین اردوی تیم ملی کانوپولوی آقایان دعوت شدند
اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کانوپولوی آقایان از امروز 7 دیماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کانوپولو خردادماه سال آینده به میزبانی ایران برگزار خواهد شد و تیمهای ملی کشورمان که مدالهای طلا و برنز این رقابتها را در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف دارند، با حریفان آسیایی خود به رقابت خواهند پرداخت تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

قایقرانان رشته کانوپولو در سراسر کشور در قالب باشگاهها در لیگهای برتر و دسته یک حضور یافتند تا با ارائه بهترین بازی خود نظر مربیان را جلب کرده و فرصت حضور در تمرینات تیم ملی را پیدا کنند. مربیان تیم های ملی نیز با تصویب هیات رئیسه فدراسیون انتخاب شدند تا تکنیک ها و تاکتیک های لازم را جهت موفقیت بازیکنانشان مطرح کنند.

پس از انتخاب مهران قزلباش مربی تیم ملی آقایان در رده سنی بزرگسالان و ابوذر قاضی عسگر کمک مربی این تیم، 14 بازیکن از 7 استان مازندران، اصفهان، تهران، زنجان، اردبیل، گیلان و البرز به اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت شدند تا تمریناتشان را از امروز آغاز کرده و تا 17 دیماه ادامه دهند.

هومن قربان بیدگلی، محمدعلی ملایی و علی قدمی از البرز، سالار محسن زاده، مجید محمدی و روزبه مردابی از گیلان، محسن شیخلووند از اردبیل، مهدی مهردادآذر از زنجان، نریمان منوچهرنیا، عرفان خلیلی و امیر سینایی از تهران، مجید معتمدی از اصفهان و علی رحمتی و آرش آقاجانی از مازندران در این اردو حضور خواهند داشت.
۷ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.