زرین کلاه، رئیس کمیته تاسیس باشگاه‌های تیراندازی: مشکل فدراسیون تیراندازی را پیگیری می کنیم

زرین کلاه، رئیس کمیته تاسیس باشگاه‌های تیراندازی: مشکل فدراسیون تیراندازی را پیگیری می کنیم
رئیس کمیته تاسیس باشگاه‌های تیراندازی کشور گفت: فدراسیون تیراندازی هر مشکلی دارد آن را بیان کند تا ما طی نشستی فوق‌العاده مشکلات را برطرف کنیم.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک جواد زرین‌کلاه با بیان این‌که در قوانین و مقررات ما این مساله وجود دارد که ورود هرگونه سلاح و مهمات باید با هماهنگی وزارت دفاع انجام شود، در رابطه با مشکلات باشگاه‌ها در زمینه نداشتن فشنگ خفیف افزود: برای این‌که مشکلی در باشگاه تیراندازی ایجاد نشود جلسات‌مان را به طور مرتب برگزار می‌‌کنیم. این در حالی است که قبلا چنین سیستمی وجود نداشت. ما چنین سیستمی را ایجاد کردیم تا سریع‌تر امور مربوط به باشگاه ها پی‌گیری و دنبال شود.

زرین‌کلاه با بیان این‌که فدراسیون تیراندازی با مشکلی مواجه نیست و مشکلاتی که پیش از این فدراسیون مطرح کرده بود را برطرف کرده‌ایم، تصریح کرد: باشگاه‌های تیراندازی هر مشکلی دارند، اعلام کنند تا ما این مشکلات را برطرف کنیم. اگرچه پیش از این درباره بحث مهمات از سوی فدراسیون تیراندازی مشکلی مطرح شد ولی ما آن را رفع کردیم. حال اصلا چه کسی می‌گوید مشکلی وجود دارد.

وی افزود: فدراسیون در گزارشی که اعلام کرد گفت که سلاح‌ها و فشنگ‌ها را توزیع کرده‌ایم ولی به هر حال هر مشکلی هست را اعلام کنند تا ما طی جلسه‌ی فوق‌العاده آن را پی‌گیری کنیم.

رئیس کمیته تاسیس باشگاه‌های تیراندازی در پاسخ به این سوال که دستگاه‌های امنیتی به ورزش اعتماد دارند، گفت: دستگاه‌های امنیتی به دستگاه‌های ورزش و هم‌چنین باشگاه‌های تیراندازی اعتماد دارند و از آن حمایت می‌کنند.





۷ دی ۱۳۸۹ ۱۰:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.