پیش به سوی بازیهای المپیک لندن ؛ ملی پوش تیرانداز اهداف پروازی در گفتگو با سایت کمیته :بدون وقفه تمریناتم را ادامه داده ام

نرگس رنجبر ملی پوش تیرانداز کشورمان در اهداف پروازی در حالی به صورت مستمر تمریناتش را بعد از بازیهای اسیایی گوانگژو ادامه داده است که هنوز اردوی تیم ملی تیراندازی در اهداف پروازی شروع نشده است .
 

نرگس رنجبر ملی پوش تیراندازی کشورمان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : به جهت اهمییت بازیهای المپیک لندن و ناکامی که در بازیهای آسیایی بدست آوردم بعد ازبازگشت از گو انگژو به طور مستمر تمریناتم را ادامه دادم .

وی  ادامه داد : طبق برنامه ای که از قبل توسط فدراسیون اعلام شده بود ، قرار است اردوی تیم اواخر همین ماه برگزار گردد ولی در خصوص تاریخ آن اطلاع دقیقی ندارم .

رنجبر در پاسخ به نزدیکترین رویدادی که سهمیه المپیک به آن تخیص داده می شود اظهار داشت : نزدیکترین رویداد ورزش مهمی که پیش رو داریم ، مسابقات جهانی شیلی می باشد که از لحاظ فنی به جهت حضور برترین های این رشته و توزیع سهمیه المپیک در آن بسیار سنگین است .

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در اواخر اسفند ماه ،افزود ، پس از تشکیل اردو به جهت اهمیت این مسابقات   تا زمان شروع مسابقات در اردو خواهیم بود .
۶ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.