فرنگی‌کاران جوان امروز تست هوازی دادند

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در ادامه تمرینات فرنگی‌کاران،‌ از آن‌ها تست‌های هوازی به عمل آوردند.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ فرنگی‌کاران حاضر در اردوی آمادگی و شناسایی تیم ملی جوانان صبح امروز پس از دویدن به دور دریاچه‌ی آزادی زیرنظر مربیان تیم ملی تست‌های مختلف هوازی را انجام دادند تا مربیان در این خصوص نیز ارزیابی دقیق‌تری از فرنگی‌کاران داشته باشند.

 قرار است در ادامه و در نوبت عصر هم مربیان از فرنگی‌کاران حاضر در اردو تست‌های فنی کشتی فرنگی و اجرای فنون را با استفاده از آدمک به عمل آوردند.
گفتنی است فرنگی‌کاران جوان روز گذشته (یکشنبه) نیز تمرینات فشرده‌ای را پشت سر گذاشتند به طوری که در نوبت صبح دیروز پس از انجام تمرینات هوازی و دویدن به دور دریاچه‌ی آزادی از ساعت 10 صبح به انجام تمرینات کشتی پرداختند و در نوبت عصر هم زیر نظر مربیان تست وزنه دادند.

در حال حاضر نیز تمام نفرات دعوت شده به اردوی آمادگی و شناسایی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در اردو حضور دارند و فقط مهدی پورشیخ بنا به دلایلی نتوانست خود را به جمع فرنگی‌کاران اضافه کند که مربیان نیز تصمیم گرفتند به جای وی امیرحسین عزیزیان را از اراک به اردو دعوت کنند.
همچنین دانیال نیک‌بین و بابک دژبان نیز به دلیل فصل برگزاری امتحانات دانشگاهی با اجازه مربیان اردوی تیم ملی را از روز گذشته ترک کردند و قرار است از 9 دی مجددا در سر تمرینات خود حاضر شوند.
 

۶ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.