دکتر سعیدلو در جمع بازیکنان تیم ملی فوتبال بیان کرد؛پاداش یک و نیم میلیارد تومانی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا

دکتر سعیدلو در جمع بازیکنان تیم ملی فوتبال بیان کرد؛پاداش یک و نیم میلیارد تومانی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در جمع اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان قول پاداش یک و نیم میلیارد تومانی در صورت قهرمانی در جام ملت های آسیا را داد.


به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری ورزش ایران،دکتر سعیدلو روز گذشته در حاشیه دیدار با امیر قطر به محل تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان در دوحه رفت و با اعضای تیم ملی در فضایی دوستانه و صمیمی به گفت و گو پرداخت.

دکتر سعیدلو در این دیدار با اشاره به سخنان رییس جمهور گفت: دکتر احمدی نژاد همواره بر این مهم تاکید دارند که جوان ایرانی می تواند و شعار توانستن را جوانان این مرز و بوم در همه عرصه ها و به خصوص در عرصه ورزش بارهابه منصه ظهور رسانده اند و نمونه بارز آن بازیهای آسیایی و پاراآسیایی گوانگژو بود که جوانان ما بخشی از توانمندی خود را بروز دادند.

وی با اشاره به اهمیت و ارزش بالای پیراهن تیم ملی گفت:تیم ملی بالاترین درجه و باارزش ترین واژه ایی است که برای یک ورزشکار وجود دارد و ورزشکاری که لباس ملی می پوشد باید همانند یک سرباز در خدمت کشور و مردمش باشد و شما یقینا چنین حسی دارید.

دکتر سعیدلو افزود: من به همه ورزشکاران این جمله را گفته ام وبه شما هم می گویم که از نظر ما تلاش شما خود به خود باارزش است و به اندازه مدال برای ما ارزشمند است ،با این وجود شما در عرصه مسابقات جام ملت های آسیا تمام تلاش خود را به خرج بدهید و مطمئن باشید که موفق خواهید بود.

رییس سازمان تربیت بدنی با اشاره به پاداش اعضای تیم ملی فوتبال در صورت کسب عنوان قهرمانی گفت:مبلغ یک و نیم میلیاردتومان به فدراسیون فوتبال خواهیم داد تا بین همه اعضای تیم ملی در صورت کسب عنوان قهرمانی تقسیم کنند با این وجود کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا را با هیچگونه پول و مسائل مادی نمی توان مقایسه کرد و شما برای آن ارزش معنوی که بالاتر از هر پاداشی است تلاش خواهید کرد.

شایان ذکر است که بر اساس جدول پاداش قهرمانان ورزشی که از سوی سازمان تربیت بدنی تدوین شده است ،در صورتی که تیم ملی فوتبال کشورمان یکی از عناوین دوم و سوم جام ملت ها را هم کسب کند پاداش مصوب مدال های نقره و یا برنز رشته های تیمی را دریافت خواهند کرد.
۶ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.