امیر قطر در دیدار با دکتر سعیدلو:گوانگژو نشان از جهش در ورزش ایران بود

امیر قطر در دیدار با دکتر سعیدلو:گوانگژو نشان از جهش در ورزش ایران بود
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی صبح امروز با حضور در کشور قطر با شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی دیدار و گفت وگو کرد.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری ورزش ایران،در پی دعوت امیر قطر از معاون رئیس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی برای حضور در این کشور صبح امروز دکتر سعیدلو وارد این کشور شد و با امیر قطر به گفت و گو پرداخت.

امیر قطر در این نشست با اشاره به پیشرفت ورزش ایران در سالهای اخیر به دکتر سعیدلو گفت:ورزش ایران با کسب مدالهای درخشان در بازی های آسیایی جایگاه خود در رنکینگ آسیا را ارتقا داد و این موفقیت نشان از جهش بزرگ ورزش و پیشرفت زیر ساخت های ایران طی سالهای اخیر دارد.

امیر قطر گفت: موفقیت ایران در بازی های آسیایی گوانگژو نشان دهنده کارهای زیربنایی و صحیح در بدنه ورزش ایران می باشد.

وی با اعلام آمادگی قطر از کمک های ایران در زمینه سخت افزاری اظهار داشت: شرکت های ایرانی در زمینه ساخت و ساز می توانند کمک های شایانی در تکمیل پروژه های کشور قطر برای برگزاری هر چه زیباتر میزبانی رقابت های فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ داشته باشد و من در حضور شما از همین حالا حمایت خود را از این شرکت ها اعلام می کنم.

امیر قطر با اعلام حمایت از دکتر سعیدلو در انتخابات نایب رئیسی AFC افزود: حضور شما در AFC قطعا تاثیر زیادی در رشد فوتبال منطقه و آسیا خواهد داشت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی با تبریک روز ملی قطر به شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی گفت: از اینکه شما عنوان میزبان یک رویداد بزرگ در سال 2022 شده اید بسیار خوشحالم و به شما این موفقیت را تبریک می گویم ضمن اینکه ما تمام توانمان را در زمینه ساخت و ساز برای کشور شما انجام می دهیم.

سعیدلو تاکید کرد: شما می توانید به عنوان یکی از کشورهای اسلامی زمینه برگزاری بازی های منطقه ای را فراهم کنید که قطعا تاثیر زیادی در موفقیت ورزش در منطقه و کشورهای اسلامی خواهد داشت.
۵ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.