انوشیروانی: خودم را به مسابقات قهرمانی آسیا در چین می رسانم

سجاد انوشیروانی که در رقابتهای وزنه بردای بازیهای آسیایی گوانگژو، مدال برنز دسته فوق سنگین را به دست آورد برای مداوای زانوی آسیب دیده اش نیازی به عمل جراحی ندارد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ وی در این باره گفت: «در زانوی خود دچار سائیدگی شدید مفصل هستم به طوری که مفصل  بالایی زانوی من به استخوان رسیده است. با این حال دکتر رازی پس از معایناتش عنوان کرد برای مداوای این آسیب دیدگی نیازی به عمل جراحی نیست و با تزریق آمپول های مفصل ساز مشکل برطرف خواهد شد. از این موضوع خوشحالم چراکه از هم اکنون می توانم خودم را برای مسابقات آسیایی چین که فروردین ماه سال آینده برگزار می شود آماده کنم.»

انوشیروانی در باره آخرین شرایط آمادگی اش نیز گفت: با توجه به اینکه برای مسابقات جهانی آنتالیا و بازیهای آسیایی گوانگژو چیزی در حدود 9 ماه در اردویهای سنگین و پرفشار تیم ملی بودیم، کوروش باقری از ما خواسته بود پس از بازگشت از گوانگژو 2 هفته استراحت مطلق داشته باشیم. به همین خاطر  من پس از این استراحت تمریناتم را با همان برنامه ای که سرمربی تیم ملی برایمان مشخص کرده بود آغاز کردم. طبیعی است که در این فاصله کوتاه بدنم از آن شرایط آمادگی 100 درصد فاصله داشته باشد اما تمام تلاشم را می کنم تا در مسابقات مشهد و در جریان مرحله دوم لیگ وزنه برداری با 80 درصد از آمادگی وزنه بزنم.»

۵ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.