ایران مشتاقانه آماده میزبانی مسابقات آسیایی شنااست


فیصل، عضو هیات رئیسه کنفدراسیون شنای آسیا و ناظر ویژه هشتمین دوره مسابقات واترپلوی قهرمانی باشگاههای آسیا گفت: ایران مشتاقانه خواهان برگزاری مسابقات آسیایی و به فکر پیشرفت و اعتلای این رشته ورزشی در آسیاست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ فیصل یکی از اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون شنای آسیا که به عنوان نماینده ویژه کنفدراسیون شنا جهت نظارت بر هشتمین دوره مسابقات واترپلوی قهرمانی باشگاههای آسیا به تهران سفر کرده است از میزبانی ایران در این دوره از رقابتها ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: من به عنوان نماینده کنفدراسیون شنای آسیا در این دوره از رقابتها از میزبانی ایران رضایت کامل دارم.

وی افزود: سطح این دوره از رقابتها بالاست فقط امیدوارم از دوره بعدی این رقابتها بتوانیم یک نماینده از تمام کشورهای عضو کنفدراسیون شنای آسیا داشته باشیم چراکه رشد این رشته ورزشی در گروی انجام مسابقات بین المللی است. در حال حاضر مشکلی در رقابتهای ملی نداریم اما کنفدراسیون درصدد است تا بتواند رقابتهای باشگاهی واترپلو را تعداد بیشتری شرکت کننده برگزار کند.

فیصل در ادامه صحبتهایش با اشاره مجدد به میزبانی تهران عنوان کرد: فدراسیون شنای ایران به خصوص تمامی اعضای برگزار کننده این رقابتها سهم خود را ایفا کرده اند و من از همین جا پیام تشکر کنفدراسیون شنای آسیا را به گوش این عزیزان می رسانم.

عضو هیات رئیسه کنفدراسیون شنای آسیا با توجه به سابقه ایران در واترپلو یادآور شد: سابقه ایران در واترپلو بسیار طولانی است و شما دارای لیگ حرفه ای، مربیان خوب، داوران بین المللی و مدیریتی قوی هستید به همین خاطر همانطور که گفتم برگزاری این رقابتها برای ایران سخت نیست و پتانسیل برگزاری مسابقاتی به مراتب سنگین تر را دارد.

وی ادامه داد: کنفدراسیون شنای آسیا در این مدت چند ماهه حساب ویژه ای برای ایران باز کرده است و این فقط به خاطر برگزاری و میزبانی از این رقابتها نیست چراکه ایران حس خوبی جهت توسعه شنا در سطح آسیا دارد و تمام تلاش خود را جهت اعتلای این رشته ورزشی انجام می دهد.
نماینده ویژه کنفدراسیون شنای آسیا در خاتمه یادآور شد: در پایان برای فدراسیون شنای ایران آرزوی موفقیت می کنم و از طرف تمامی اعضای کنفدراسیون شنای آسیا از امیرحسین آیت اللهی به عنوان رئیس فدراسیون شنای ایران و کنفدراسیون شنای غرب آسیا به خاطر حمایت خوبی که از شنا، شیرجه و واترپلوی آسیا دارد تشکر می کنم.
۵ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.