جهت حضور در سمینار بین المللی ؛ اسامی 15 داور تکواندو مشخص شد

اسامی 15 داور شرکت کننده در سمینار داوری بین المللی که در روزهای 15 تا 18 دی ماه در مرکز جهانی تهران برگزار می شود اعلام شد .



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمیته داوران فدراسیون تکواندو 15 داور مرد و زن را برای شرکت در سمینار بین المللی داوری در سال جدید که در بهمیزبانی جمهوری اسلامی ایران در مرکز جهانی تهران برگزار می گردد اعلام نمود که بر اساس آن محمد رضا رضایی ، رمضانعلی حسینی ، احمد خدایی ، سیروس سمیعی ، حمید ریحانی ، بختیار نوروزی ، امیر صفایی پور ،‌  حسین میر باقری ، علی اشرف قنبری ، داود سخایی ، زهرا افتخاری ، زهرا حسنی قاضی ، بنفشه وفادار ، معصومه مجیدی وش و پروانه محمد تقی پور تهرانی داوران شرکت کننده در این سمیناربین المللی هستند.

چلب شکیر رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی نیز به عنوان مدرس نخستین سمینار و دوره بازآموزی داوری در سال جدید ،که از سوی فدراسیون جهانی (WTF) به میزبانی مرکز جهانی  تکواندو در تهران برگزار می شود حضور خواهد داشت .

همچنین در این دوره کیاسم کیم از کره نیز به عنوان نماینده فدراسیون جهانی به ایران سفر می کند .
این نخستین دوره داوری است که در سال 2011 از سوی فدراسیون جهانی تکواندو                  (WTF) برگزار می شود که از کشور ایران 15 داور حضور دارند که احتمال افزایش تعداد 5 داور دیگر ایرانی در این کلاس وجود دارد، همچنین از سایر کشورها 5 داور می توانند در این کلاس حضور داشته باشند. 
گفتنی است ؛ پیش از برگزاری سمینار بین المللی از تاریخ 7 لغایت 10 دی ماه کلاس فنی و تخصصی زبان نیز برای داوران شرکت کننده برگزار خواهد شد.

۵ دی ۱۳۸۹ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.