علیرضا رضایی:مرحله اول اردوی تیم جوانان از چند روز آینده آغاز می‌شود

کشتی گیران منتخب جام هاشمی نژاد به اردو دعوت می شوندسرمربی تیم کشتی آزاد جوانان گفت: مرحله اول اردوی تیم کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی و قاره‌ای از چند روز آینده آغاز می‌شود.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان با بیان این مطلب افزود: رقابت‌های کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد در سطح خوبی برگزار شد، گرجستان چند کشتی‌گیر قهرمان اروپا را در ترکیب خود داشت و ارمنستانی‌ها هم چند کشتی‌گیر شاخص داشتند ولی مسلما اگر تیم‌های بیشتری حضور داشتند سطح مسابقات بالاتر می‌رفت.

نایب قهرمان المپیک تصریح کرد: کشتی‌گیران ایران در این مسابقات خوب کشتی گرفتند و با توجه به نتایجی که در رقابت‌های قهرمانی کشور به دست آورده بودند در این مسابقات رشد خوبی داشتند.
دارنده مدال برنز جهان تأکید کرد: در چند روز آینده با دعوت کشتی‌گیران منتخبی از رقابت‌های قهرمانی کشور و جام شهید هاشمی‌نژاد مرحله اول اردوی تیم جوانان آغاز می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه سال آینده برای حضور در رقابت‌های قاره‌ای، جام جهانی و جهانی کار سختی پیش رو داریم خاطرنشان کرد: در چند روز آینده با شروع اردو اعضای کادر فنی تیم جوانان نیز معرفی می‌شوند.
۴ دی ۱۳۸۹ ۱۳:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.