واترپلوی قهرمانی باشگاه های آسیا؛نمایندگان ایران در گام نخست بر حریفان خود پیروز شدند

هشتمین دوره مسابقات واترپلوی قهرمانی باشگاه های آسیا با برتری تیم های دانشگاه آزاد و نفت و گاز امیدیه در برابر حریفان خود در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، هشتمین دوره مسابقات واترپلوی قهرمانی آسیا با حضور چهار تیم از کشورهای ایران (دوتیم)، کویت و ازبکستان به صورت دوره ای از شب گذشته آغاز شد که در نخستین دیدار این رقابت ها، تیم نفت وگاز امیدیه با نتیجه 8 بر 7 العربی کویت را شکست داد.

تیم نفت و گاز امیدیه در حالی این تیم را با این نتیجه شکست داد که در سه کواتر اول تا سوم به ترتیب 2 بر یک، 4 بر یک و 6 بر یک پیروز شده بود، اما در کواتر چهارم، شش گل دریافت و تنها موفق به زدن دو گل شد.

تیم های دانشگاه آزاد از ایران و M.X.S.K ازبکستان نیز برگزار کننده دومین دیدار روز نخست مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران بودند.

واترپلویست های دانشگاه آزاد در این بازی با هدایت داودرضا سلطانی در یک بازی خوب و سنجیده 11 بر 8 نماینده ازبکستان را که نیمی بازیکنان آن جوان و نیم دیگر با تجربه بودند، شکست داد.
در چارچوب این مسابقات امروز شنبه دو دیدار دیگر از ساعت 17 در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود که در مهمترین آن تیم های نفت و گاز امیدیه و دانشگاه آزاد به مصاف یکدیگر می روند.

دیدار دو نماینده ایران بعد از بازی العربی کویت و نماینده ازبکستان و از ساعت 18:30 آغاز خواهد شد که با توجه به پیروزی روز گذشته نمایندگان ایران، تیم پیروز این بازی، اقبال زیادی برای قهرمانی در هشتمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا دارد.

مسابقات واترپلوی قهرمانی باشگاه ها آسیا به مدت سه روز ادامه دارد.
۴ دی ۱۳۸۹ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.