دارنده مدال طلایی مسابقات 2008 پکن دو و میدانی جانبازان و معلولان: تیم ملی اعزامی به مسابقات بین المللی تونس جوانتر از گذشته شده است

دارنده مدال طلایی مسابقات 2008 پکن  دو و میدانی جانبازان و معلولان: تیم  ملی اعزامی به مسابقات بین المللی تونس  جوانتر از گذشته شده است
تیم ملی دو و میدانی کشورمان با ترکیبی جوان در مسابقات بین المللی 2009 تونس که تا اول تیرماه در جریان خواهد بود، شرکت می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،جواد حردانی  دارنده مدال طلایی مسابقات 2008 پکن  دو و میدانی جانبازان و معلولان  با اعلام این مطلب گفت: از جمع 14دو و میدانی کاران جانباز و معلولی که در مسابقات پارالمپیک 2008  پکن شرکت داشتند ، تنها هفت ورزشکار در مسابقات  تونس حضور دارند و بقیه دو و میدانی کاران حاضر دراین رقابتها  را جوانان آینده دار کشورمان تشکیل می دهند.
وی  در خصوص رکوردهای بدست آمده توسط دو و میدانی کاران جانباز ومعلول تصریح کرد : رکوردهای بدست آمده در طول اردوهای آمادگی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان بسیار مطلوب بوده  و پیش‌بینی می شود تیم کشورمان بتواند نمایش قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.
وی خاطرنشان کرد: تمامی اطلاعات فنی از جمله کلاس مبارزه با دوپینگ و آگاهی از آخرین قوانین مصوب در اختیار دو و میدانی کاران جانباز و معلول قرار گرفته است و از این نظر با مشکل خاصی مواجه نیستم  همچنین برای دومین بار است که در این رقابتها شرکت می کنم و خوشبختانه در نخستین حضورم موفق به کسب مدال طلای  پرتاب دیسک کلاس  F38 شدم .
حردانی در پایان  افزود :  تیم  دوو میدانی جانبازان و معلولین کشور مان در قالب 17 ورز شکار فردا 27خرداد ماه به منظور شرکت در مسا بقات 2009 تونس عازم این کشور  خواهد شد.

۲۶ خرداد ۱۳۸۸ ۱۰:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.