افشارزاده: در صورت وجود امکانات، می توان از تیراندازی توقع مدال داشت

افشارزاده: در صورت وجود امکانات، می توان از تیراندازی توقع مدال داشت
دبیر کل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه داشتن حداقل امکانات لازمه پیشرفت و موفقیت قهرمانان در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله تیراندازی است،‌ گفت:‌ باید تمامی امکانات و زیرساخت ها در اختیار ورزشکاران قرار بگیرد تا از آن انتظار کسب مدال و قهرمانی در رخدادهای بین المللی داشت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن بیان مطلب فوق  افزود:‌ ورزشکاران تیرانداز کشورمان برای نخستین بار در تاریخ این رشته ورزشی موفق شده اند در بازی های آسیایی گوانگژو پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز دربیاورند و به همین دلیل مشکل ایجاد شده برای ورزشکاران تیرانداز دغدغه جامعه ورزش در بخش قهرمانی قلمداد می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از حمایت‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان سازمان تربیت بدنی از ورزش تیراندازی اظهار داشت:‌ همانگونه که یک ملی‌پوش رشته دوچرخه‌سواری، تیر و کمان، شنا و دیگر رشته‌های ورزشی نیاز به لوازم این ورزش برای موفقیت دارند، تیراندازان کشورمان نیز برای کسب آمادگی حضور در مسابقات بین‌المللی نیاز به مهمات و سلاح دارند.

افشارزاده گفت:‌ همه مسوولان باید دست به دست هم دهند تا مشکل ورزشکاران تیرانداز کشورمان در این بخش برطرف شود، چرا که در صورت توقف یا کند شدن روند توسعه تیراندازی در ایران، پیشرفت‌های بوجود آمده در یک سال اخیر در فدراسیون تیراندازی از بین خواهد رفت.

وی اظهار داشت:‌ در چند سال اخیر رییس فدراسیون تیراندازی ایران در خصوص زیرساخت‌های تیراندازی کارهای زیادی انجام داده است، بطوری که هم اکنون سایت اهداف المپیکی ساخته شده در کشورمان و همچنین تالار تیراندازی 10 متر 80 خط آزادی، به یکی از بی‌نظیرترین مجموعه‌های ورزشی جهان تبدیل شده است.

افشارزاده گفت:‌ حمایت‌های زیادی از سوی مسوولان سازمان تربیت‌بدنی در دولت نهم و دهم از ورزش تیراندازی شده است، چرا که در دین مبین اسلام و فرهنگ ایران اسلامی به ترویج این ورزش تاکید وی‍‍ژه شده است که امیدوارم مشکلات بوجود آمده ، باعث کند شدن روند توسعه این ورزش اسلامی نشود.
۱ دی ۱۳۸۹ ۱۵:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.