محمد علی آبادی در نامه ای به وزیر دفاع خواستار برطرف شدن مشکل تیراندازان شد

محمد علی آبادی در نامه ای به وزیر دفاع خواستار برطرف شدن مشکل تیراندازان شد
رییس کمیته ملی المپیک ایران در نامه‌ای به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خواستار رفع مشکل تیراندازان در تامین سلاح و مهمات ورزشی شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ محمد‌ علی‌آبادی در نامه خود به جایگاه معنوی ورزش تیراندازی، درخشش بانوان تیرانداز ایران در بازی‌های آسیایی گوانگژو و سرمایه‌گذاری‌های کلان صورت گرفته در بخش زیرساختی این رشته ورزشی در ایران اشاره کرده است.

وی اعلام کرد که به صورت وی‍‍ژه پیگیر مشکل تیراندازان در خصوص تامین سلاح و مهمات ورزشی خواهد بود.

علی آبادی افزود:‌ مطمئن هستم با نگاه ویژه‌ای که وزیر دفاع همانند دیگر ارکان دولت به نسل جوان، ورزش و افتخار آفرینی جوانان کشورمان دارد، این مشکل بزودی برطرف خواهد شد.

گفتنی است، چندی پیش برخی از باشگاه‌های تیراندازی از مشکلات خود در تامین سلاح و مهمات ورزشی خبر دادند که به گفته مسوولان آنها باعث راکت شدن باشگاه ها یا به تعطیلی کشیده شدن آنها شده است.

شایاتن ذکر است؛ در چند سال گذشته سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی در راستای ساخت مجموعه‌های تیراندازی و میدان‌های تیراندازی المپیکی در ایران شده است بطوری‌که برای نخستین بار در تاریخ تیراندازی ایران، این رشته علاوه بر کسب سهیمه المپیک 2012 لندن، در بازی‌های آسیایی گوانگژو نیز توسط بانوان 3 مدال کسب کرد تا بنا بر نظر اکثر کارشناسان، تیراندازی جزو رشته‌های موفق در سال‌های اخیر قلمداد شود.
۱ دی ۱۳۸۹ ۱۵:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.