نایب رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین: نگاه فدراسیون به بازی های پارالمپیک 2012 لندن است

نایب رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین: نگاه فدراسیون به بازی های پارالمپیک 2012 لندن است
غفور کارگری گفت: ورزشکاران با حضور در رخدادهای مهم بین المللی، خود را برای رقابت های پارالمپیک 2012 لندن اماده می کنند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ غفور کارگری نایب رئیس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین با بیان اینکه سال پرمشغله ای پیش روی این فدراسیون قرار دارد گفت: در سال1388 پنج رخداد مهم بین المللی در پیش داریم که از اهمیت بسیار زیادی برای ما برخوردارند. تیم دو و میدانی جوانان از 21 تیرماه در رقابت های IWAS (فدراسیون بین المللی ورزشهای ویلچیری و قطع عضو) در سوییس شرکت می کند که در حال حاضر نفرات این تیم در اردو به سر می برند. رقابت های آسیایی 2009 از 18 تا 25 شهریور ماه در توکیو ژاپن برگزار می شود که ایران در رشته های دو و میدانی، شنا، گلبال، بوچیا، تنیس روی میز و تنیس با ویلچر در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: دومین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی سومین رخداد بین المللی در سال 88 است که از 24 مهر تا دوم آبان ماه در رشته والیبال نشسته، تنیس روی میز، فوتسال کم توانان ذهنی و تیراندازی به میزبانی کشورمان برگزار می شود.
کارگری با اشاره به اینکه درخواست هایی از کشورهای اسلامی برای حضور در رشته های نامبرده به فدراسیون ارسال شده، اظهار داشت: در رشته تیراندازی کشورهای عربستان سعودی، قطر، سودان، اوگاندا و ترکیه، در رشته والیبال نشسته کشورهای سوریه، عربستان سعودی، قطر، سودان، تونس و کویت، در رشته تنیس روی میز کشورهای سنگال، افغانستان، سوریه، عربستان سعودی، قطر سودان، اوگاندا و کویت و در فوتسال کم توانان ذهنی هم کشورهای سنگال، افغانستان، سوریه، عربستان سعودی، قطر، سودان و کویت برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند که نمایندگان ایران هم در تمامی این رشته ها حضور خواهند داشت.
 
۲۵ فروردین ۱۳۸۸ ۱۲:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.