پیبش بسوی المپیک لندن؛مقصودی در گفتگو با سایت کمیته:برای المپیک توانایی کسب 3 سهمیه را داریم

پیبش بسوی المپیک لندن؛مقصودی در گفتگو با سایت کمیته:برای المپیک توانایی کسب 3 سهمیه را داریم
تیم مای بوکس کشورمان می تواند براحتی سه سهمیه المپیک لندن را کسب کند ولی باید هر چه زودتر تمرینات مشتزنان تیم را با حضور تمام داشته هایمان شروع کنیم چرا که انتخابی جهانی آذربایجان نزدیک است.

منوچهر مقصودی، نائب رئیس فدراسیون بوکس ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک می گوید:ما برای کسب سهمیه المپیک لندن باید در ابتدا رقابتهای جهانی آذربایجان را پشت سر بگذارم بعد هم رقابتهای قهرمانی آسیا و یک تورنمنت معتبر را پیش رو داریم که باید برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنیم.

وی ادامه داد:بدون تعارف بگویم کار فدراسیون ساختن بوکسور نیست بلکه باید شهرستانها بوکسورهای آماده را به تیم ملی تحویل دهند و مربیان تیم ملی در جهت افزایش آمادگی جسمانی و روحی روانی آنها برای شرکت در رقابتهای برون مرزی کار کنند اما این مسئله در تیم ملی برعکس شده به همین دلیل به مربیان و مسئولین هیات استانها اعلام کردیم بهترین بوکسورهای خود را به ما معرفی کنند تا ببینیم از دل آنها چند بوکسور خوب می توان انتخاب کرد.

مقصودی در خاتمه اظهار داشت:از اواسط بهمن ماه اردوی آماده سازی بچه ها را شروع می کنیم تا فرصت را از دست ندهیم چرا که اگر بچه ها قدر فرصتهای خود را بدانند قطعا می توانند در مسابقات انتخابی المپیک لندن سهمیه لازم را کسب کنند.
۱ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.