پیش به سوی بازیهای المپیک لندن ؛ سرپرست تیم ملی والیبال در گفتگو با سایت کمیته:ملی پوشان اردیبهشت ماه سال آینده به اردو دعوت می شوند

پیش به سوی بازیهای المپیک لندن ؛ سرپرست تیم ملی والیبال در گفتگو با سایت کمیته:ملی پوشان اردیبهشت ماه سال آینده به اردو دعوت می شوند
ملی پوشان تیم ملی والیبال در حالی 4 ماه دیگر جهت آمادگی برای بازیهای المپیک به اردو دعوت می شوند که تا پیش از آن در لیگ تمرین دارند.

امیر خوش خبر ، سرپرست تیم ملی والیبال با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : بر اساس برنامه ریزیهای فدراسیون ملی پوشان از اوایل اردیبهشت وارد اردو می شوند و تا پایان مسابقات جام ملتهای آسیا که به میزبانی ایران در مهرماه برگزار می گردد در اردو هستند .

خوش خبر در پاسخ به زمان مسابقات کسب سهمیه المپیک لندن اظهار داشت : مسابقات کسب سهمیه المپیک در سال 2011 در کشور ژاپن برگزار می گردد که تاریخ دقیق آن هنوز اعلام نشده است و ماهنوز دعوتنامه ای از سوی میزبان دریافت نکرده ایم .

وی ادامه داد :  دعوت کشور چین برای حضور در یک رقابت 4 جانبه با حضور تیم های ایران ، چین ، قزاقستان و استرالیا در مردادماه سال آینده از جمله برنامه های آمادگی تیم ملی برای مسابقات ژاپن می باشد .
۳۰ آذر ۱۳۸۹ ۱۲:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.