غلامرضا محمدی:تمامی نفرات مدعی در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت کنند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تمامی نفرات مدعی حضور در رقابت‌های جام تختی باید در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان این مطلب افزود: بخشنامه برگزاری رقابت‌های انتخابی جام تختی و تختی به هیأت‌های کشتی سراسر کشور ارسال شده است و ما تنها ملی‌پوشان حاضر در رقابت‌های قاره‌ای، جهانی و بازی‌های آسیایی را که تعدادی از آن‌ها نیز مشترک هستند از حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور معاف کرده‌ایم.

دارنده دو مدال نقره جهان ادامه داد: بر این اساس سایر کشتی‌گیران که متقاضی حضور در جام تختی و دعوت به اردوی تیم ملی هستند باید در این مسابقات شرکت کنند در غیر اینصورت تنها شانس شرکت آن‌ها در این جام بین‌المللی حضور در مسابقات انتخابی این جام که زمان آن متعاقبا اعلام می‌شود خواهد بود.
دارنده دو مدال برنز جهان تأکید کرد: به هرحال هدف ما برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به بهترین شکل ممکن است و علاوه بر اینکه نفرات اول تا سوم این مسابقات به جام تختی دعوت می‌شوند نفرات جوان و مستعدی نیز از قالب این رقابت‌ها شناسایی خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اسامی اعضای کمیته فنی این رقابت‌ها که روزهای پنج‌شنبه و جمعه در تهران برگزار می‌‌شود بزودی اعلام می‌شود.


۳۰ آذر ۱۳۸۹ ۱۱:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.