پیش بسوی المپیک لندن ؛ زنگی آبادی :حضور رکابزنان پتروشیمی تبریز در تور لانکاوی ما را به کسب سهمیه المپیک امیدوار می کند

پیش بسوی المپیک  لندن ؛ زنگی آبادی :حضور رکابزنان پتروشیمی تبریز در تور لانکاوی ما را به کسب سهمیه المپیک امیدوار می کند
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان علت حضور رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز در تور لانکاوی مالزی را کسب سهمیه المپیک لندن 2012 در بخش جاده اعلام کرد.

علی زنگی آبادی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب افزود: تور بین المللی دوچرخه سواری لانکاوی از سوم بهمن ماه در مالزی آغاز خواهد شد.تیم پتروشیمی تبریز به عنوان تیم اول آسیا در فصل گذشته مسابقات برای شرکت در این دوره از رقابت ها از سوی برگزار کنندگان تور دعوت شده است.

وی در ادامه افزود : در ماده جاده وپیست برای اینکه بتوانیم کسب سهمیه کنیم باید در رقابت های مورد تائید فدراسیون جهانی شرکت کرده و امتیاز کسب کنیم برخی کشورها مثل ژاپن تا کنون توانستند500 امتیاز کسب کردند ولی ما در این رشته هنوز در رقابتی شرکت نکردیم برای کسب امتیاز فعلا تور لانکاوی مالزی را در دستور کار داریم و پس از آن با کسب امتیاز در مسابقات  قهرمانی آسیا و قهرمانی کشور می توانیم سطح امتیازاتمان را بالا ببریم.

وی ادامه داد : رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز که برای کسب سهمیه المپیک لندن در بخش جاده که در تابستان 2012 برگزار میشود تلاش میکنند، برای حضور در تور لانکاوی اردوی تدارکاتی خود را از 5 دی ماه در عسلویه آغاز خواهند کرد و با سه رکابزن خارجی از کشورهای اتریش و روسیه و آلمان نیز تمرین خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که کلا انتظار چند سهمیه را در این المپیک داشته باشیم گفت : الان برای قضاوت زود است باید تورها و مسابقات برگزار شوند و تا پایان سال میلادی جدید نمی توانم نظر قطعی در این مورد بدهیم ولی اگر بتوانیم در رنکینگ آسیا سرآمد باشیم خواهیم توانست 3 سهمیه المپیک را از آن خود کنیم و هم اکنون تنها به آن می اندیشیم.

شایان ذکر است : سال گذشته تیم پتروشیمی تبریز در مسابقات لانکاوی مالزی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت ودر بخش انفرادی حسین عسگری مقام سوم را کسب کرد.


۳۰ آذر ۱۳۸۹ ۱۰:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.