مقصودلو:کبدی با دیگر رشته‎های تیمی ایران رقابت می‎کند


رئیس فدراسیون کبدی با اشاره به مدال‌آوری تیم‎های ملی این رشته در مسابقات اخیر بین‎المللی، گفت: به جایگاهی رسیده‌ایم که با دیگر رشته‌های تیمی برای تاثیرگذاری در میزان موفقیت ورزش کشور رقابت پایاپای داشته باشیم.

محمدرضا مقصودلو ضمن ابراز رضایت از وضعیت فعلی رشته کبدی در ایران اظهارداشت: کسب دو مدال نقره و برنز توسط تیم ملی مردان و زنان در بازی‌های آسیایی گوانگژو و همچنین دستیابی به عنوان سومی در بازی‌های ساحلی عمان نشان از شرایط مساعد کبدی دارد هرچند که این حد آخر توانایی‌های کبدی ایران نیست.

وی با اشاره به اینکه رئیس فدراسیون جهانی و آسیایی کبدی نیز بر جایگاه خوب ایران تاکید کرده است، تصریح کرد: البته پتانسیل لازم برای کسب مدال‌هایی بهتر از نقره و برنز را داریم. فقط نیازمند بودجه بیشتر هستیم تا بتوانیم از توانایی‎های خود برای رسیدن به نتایج بهتر بهره ببریم.

رئیس فدراسیون کبدی ادامه داد: البته در حال حاضر که به جایگاهی رسیده‌ایم که از توانایی و قابلیت لازم برای رقابت پایاپای با دیگر رشته ‌های تیمی برای تاثیرگذاری در موفقیت ورزش ایران برخورداریم. اگر بودجه بیشتر در حد نیازمان داشته باشیم به طور حتم در دوره‎های آتی بازی‌های آسیایی و بازی‎های ساحلی صاحب نشان طلا خواهیم شد.

وی به حقوق دریافتی سرمربی خارجی و مربی داخلی تیم ملی مردان و زنان کبدی اشاره کرد و گفت: سرمربی خارجی 2 میلیون و 500  هزار تومان دریافت می‌کند. مربیان ایرانی تیم ملی مردان و زنان هم به ترتیب 700 و 400 هزارتومان دریافتی دارند.

مقصودلو تاکید کرد: مربیان ما با این حقوق‌ها به گونه‌ای تیم را آماده کردند که طی یک ماه گذشته سه مدال آسیایی نصیب تیم‌های ملی کشورمان شد. اگر کبدی بودجه بیشتر مثلا یک هزارم فوتبال داشت همین امسال قهرمان آسیا می شد.

۲۹ آذر ۱۳۸۹ ۱۵:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.