برگزاری سومین دوره مسابقات زورخانه قهرمانی اروپا در لیتوانی

برگزاری سومین دوره مسابقات زورخانه قهرمانی اروپا در لیتوانی
سومین دوره مسابقات زورخانه قهرمانی اروپا با حضور 23 کشور اروپایی در شهر شولای (Siauliai) لیتوانی از پنج شنبه 29 اردیبهشت تا اول خرداد 1390 برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در جلسه هماهنگی این رویداد که با حضور دکتر سید امیر حسینی دبیرکل IZSF، گنتس ویلیتا رییس کنفدارسیون اروپایی و عضو هیات اجرایی فیلا، دکتر سید عبدالله سجادی رییس کمیته فنی و رحیم جدی مشاور IZSF  برگزار شد، در خصوص برنامه اجرایی، دوره های آموزشی و تمرینی سومین دوره مسابقات زورخانه قهرمانی اروپا و دیگر برنامه های اروپایی زورخانه بحث و بررسی شد.

رییس کنفدراسیون اروپایی ورزش های زورخانه ای در این جلسه با بیان این که نتیجه همکاری IZSF و این کنفدراسیون با برگزاری موفق نخستین دوره مسابقات جوانان اروپا با حضور 12 کشور در بلاروس به ثمر رسید از فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای دعوت کرد در مسابقات جهانی ورزش های همگانی (Tafisa Games) که تیرماه 1391 (5-11 جولای 2012) حضور فعال داشته باشد.

در این جلسه برای نخستین بار سمبل مسابقات ورزش های همگانی از سوی عضو هیات برگزاری این مسابقات به فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای اهدا شد.

برای سومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای قهرمانی اروپا که اردیبهشت سال آتی در لیتوانی برگزار می شود، تا کنون کشورهای آذربایجان، آلمان، گرجستان، ترکیه، لیتوانی، لاتویا، استونی، بلاروس، روسیه، اکراین، اتریش، بلژیک، لهستان، هلند، مجارستان، رومانی، انگلیس، فرانسه، سوئیس، چک، اسلونی و اسپانیا در دو بخش ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اعلام آمادگی کرده اند.

نخستین دوره مسابقات قهرمانی زورخانه اروپا نوروز 1386 در شهر ساربروکن  آلمان با حضور 10 کشور و دومین دوره ی این مسابقات آذر 1388 در فرانکفورت با حضور 17 کشور برگزار شد
۲۹ آذر ۱۳۸۹ ۱۱:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.