آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان از سوم دی ماه

اولین اردوی بسترسازی و شناسایی تیم کشتی فرنگی جوانان از روز جمعه هفته جاری در محل خانه کشتی تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ بر اساس توافق فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان، در اولین اردوی آماده‌سازی و شناسایی تیم ملی جوانان 50 فرنگی‌کار به اردو دعوت خواهند شد که این نفرات زیرنظر مربیان تیم با انجام تست‌های مختلف طی 13 روز اردو مورد شناسایی قرار خواهند گرفت و سپس از این تعداد 30 تا 35 فرنگی‌کار برای دعوت به اردوی بعد انتخاب خواهند شد.

این مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که تا 15 دی ماه به طول انجام خواهد گرفت برای یک استراحت 10 روزه در این تاریخ به اتمام می‌رسد تا فرنگی‌کاران مورد نظر کادر فنی از 25 دی ماه مجددا در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

گفتنی است در اولین اردوی آماده‌سازی و شناسایی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کمالی مربی سازنده از خراسان و حبیب کاکاحاجی مربی سازنده کشتی فرنگی از خوزستان در ترکیب کادر فنی تیم ملی جوانان حضور خواهند داشت و قرار است از این پس در هر مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی دو نفر از مربیان سازنده‌ی استان‌های مختلف کشور نیز حضور داشته باشند.

لازم به ذکر است که تیم کشتی فرنگی جوانان خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی و قهرمانی جهان در رومانی که سال آینده برگزار خواهد شد آماده می‌کند
۲۹ آذر ۱۳۸۹ ۱۰:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.