الهه منصوریان: در گوانگ ژو هم باید طلا می گرفتم

بانوی سانداکار وزن 48 کیلوگرم کشورمان بعد از کسب مدال طلا در رقابتهای جام جهانی چین گفت: جام جهانی چین فرصت خوبی بود تا با کسب اولین مدال طلا در این پیکارها، بتوانم برنز بازیهای آسیایی گوانگجو را جبران کنم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، الهه منصوریان بازیکن تیم ملی ووشو بانوان در این باره اظهار داشت: چون من نتوانسته بودم در گوانگژو به مدال طلا برسم به دنبال فرصتی بودم که بار دیگر خودم را نشان بدهم به همین دلیل تمام تلاشم را می کردم تا در این مسابقات به مدال طلا برسم که این اتفاق افتاد. البته این نتیجه باید در گوانگژو رقم می خورد اما ظاهرا قسمت نبود.

 وی با اشاره به اینکه این رقابتها از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردا بوده است، ادامه داد: به دلیل سهمیه ای که در وزن48- کیلوگرم کسب کرده بودم باید در این وزن به میدان می رفتم که با این شرایط کاهش وزن بیش از 4 کیلوگرم بسیار باعث شد تا کار سختی در مصاف با حریفان خود داشته باشم که خوشبختانه توانستم حریف سرسخت رومانیایی را شکست دهم.

منصوریان در خصوص این حریف تصریح کرد: مبارزه با حریف رومانیایی راحت نبود اما من با توجه به تمرینات خوبی که داشتم می دانستم که توانایی شکست هر حریفی را دارم به همین دلیل خیلی راحت توانستم این حریف را ببرم.

دارنده مدال برنز رقابتهای آسیایی گوانگژو با اشاره به حریف قدر ترک در مرحله فینال رقابتهای جهانی خاطر نشان ساخت: از زمانی که به بزرگسالان آمدم با این حریف ترک رقیب شدم. او قد کوتاهی دارد و زیر گیری های خوبی می کند اما با این حال من قبل از این مسابقات او را 2 بار بردم، البته در یک مسابقه دوستانه در ترکیه هم به او باختم و چون این شکست با ناداوری بود به دنبال فرصتی برای انتقام بودم که آن هم خیلی زود دست داد و توانستم این حریف ترکیه ای را در فینال جام جهانی شکست بدهم. فکر می کنم در این مسابقات آدم متفاوتی شدم و تلاش بیشتری کردم. البته تجربه حضور در بازی های آسیایی گوانگجو هم کمک زیادی به من کرد تا در این مسابقات به مدال طلا برسم.

وی در خاتمه تاکید کرد:  من مطمئن بودم که از او بهترم. البته به خاطر این که قبل از بازی ها وزن زیادی کم کرده بودم می ترسیدم کم بیاورم اما خوشبختانه این طور نشد و حریفانم را با اختلاف بردم. کلا امسال سال خوبی برای من بود و من خاطر این که توانستم برای کشورم افتخار کسب کنم خوشحالم و خدا را شکر می کنم. البته باید از مسئولان فدراسیون هم به خاطر حمایتی که از من داشتند تشکر کنم.

۲۹ آذر ۱۳۸۹ ۱۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.