پیش به سوی بازیهای المپیک لندن؛ دبیر فدراسیون تیروکمان در گفتگو با سایت کمیته:با میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا به کسب سهمیه المپیک می اندیشیم

پیش به سوی بازیهای المپیک لندن؛ دبیر فدراسیون تیروکمان در گفتگو با سایت کمیته:با میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا به کسب سهمیه المپیک می اندیشیم
اعضای هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون تیروکمان در حالی فردا گرد هم می آیند که تصمیمات نهایی برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا و برپایی اردوی ملی پوشان را در دستور کار خود دارند .

مجید صادقی ، دبیر فدراسیون تیر وکمان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا که با توزیع سهمیه همراه است ،  موقعیت خوبی برای ملی پوشان میزبان در کسب سهمیه المپیک همراه خواهد داشت .

وی در ادامه اظهار داشت : کشورهای آسیایی تلاش بسیار داشتند تا این میزبانی را از ایران بگیرند که به جهت جامع بودن برنامه های اجرایی فدراسیون و ارائه آنها در جلسه ای که به همین منظور با نماینده کنفدراسیون آسیایی تیرو کمان برگزار گردید ، این میزبانی برای ایران قطعی شد .

دبیر فدراسیون تیر وکمان با اشاره به ارائه پیشنهاد میزبانی در سال 88 گفت : قرار است مسابقات قهرمانی تیروکمان آسیا در بخش ریکرو اواسط پائیز سال آینده در تهران برگزار گردد که هنوز تاریخ دقیق آن را معین نکرده ایم .

صادقی در خاتمه خاطر نشان کرد : هنوز اقدام و برنامه ای برای اردوی ملی پوشان اتخاذ نشده که در جلسه ای که فردا برگزار می شود  یکی از بندهای تصمیم گیری به همین موضوع اختصاص دارد .
۲۹ آذر ۱۳۸۹ ۱۰:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.