غزنوی: اتوموبیلرانی احتیاج به حمایت دارد

قهرمانی مسابقات رالی ایران گفت: استعدادهای خوبی در اتومبیل داریم که اگر مورد حمایت قرار گیرند، می تواند صاحب عناوین خوبی شوند.
 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اردلان غزنوی ضمن بیان مطلب فوق گفت: در قیاس با سالهای گذشته امکانات خوبی وارد رالی شده است؛ اما هنوز این رشته مشکلات زیادی دارد که امیدوارم حل شود.

قهرمان ایران در سالهای 86 و 87 در ادامه گفت: سومین دوره مسابقات قهرمانی ایران چندی پیش در اطراف تهران و ساوه برگزار شد. دو دوره از این رقابت ها باقی مانده که اولی 23 دی ماه در بوشهر و دومی هم در سمنان برگزار خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون هیات هایی چون خوزستان، خراسان رضوی، مازندران، تهران و ... حضوری فعال در مسابقات رالی دارند که در کنار دو شرکت ماشین سازی سایپا و ایران خودرو با هم رقابت می کنند. حضور این تیم ها که پای ثابت مسابقات رالی هستند باعث شده تا این رشته روند رو به رشدی را تجربه کند.

غزنوی با اشاره به مشکلات این رشته گفت: با اینکه آقایان قهرمانی، شهریاری و کیانی به عنوان رییس، نایب رییس و دبیرفدراسیون تلاش زیادی برای رفع مشکلات رالی انجام می دهند؛ اما هنوز این رشته با کمبودهایی مواجه است. ضمن اینکه رالی یک رشته پرهزینه است و افرادی که به صورت شخصی در این ورزش فعالیت می کنند اگر نتوانند اسپانسری برای ادامه فعالیتشان جذب کنند مطمئنا در دراز مدت با مشکل مواجه خواهند شد.

وی در پایان گفت: نمی توان توقع داشت که فدراسیون تمام مشکلات "رالی" را حل کند، چرا که این موضوع به هیچ وجه امکان پذیر نیست. در واقع کار فدراسیون اجرا و نظارت بر مسابقات است. ما برای اینکه بتوانیم این رشته را که از جذابیت های زیادی برخوردار است به جلو هدایت کنیم، باید ابتدا فرهنگسازی کرده و در ادامه با کمک مسوولان به کشف استعدادها بپردازیم. در این بین صدا و سیما، خبرگزاری ها و مطبوعات نیز می توانند با حمایت های خود بر این امر سرعت بخشند.

۲۸ آذر ۱۳۸۹ ۱۴:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.