پس از کسب 80 مدال در بازی‌های پاراآسیایی،کاروان محرم افتخارهایش را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کرد

کاروان ورزشکاران جانباز و معلول ایران موسوم به "محرم" که با کسب 80 مدال به کار خود در بازی‌های پاراآسیایی گوانگ‌جو پایان داد، در نامه‌ای به مقام معظم رهبری، افتخارهای کسب شده را تقدیم ایشان کردند.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛‌ متن کامل نامه کاروان محرم به مقام معظم رهبری را در زیر می‌خوانید:

محضر مبارک رهبر عزیز و بزرگ جانباز انقلاب اسلامی


فرزندان جانباز و معلول شما از شهر گوانگ‌جو محل برگزاری مسابقه‌های پاراآسیایی، خالصانه‌ترین درودها و سلام‌ها را به پیشگاه پدر مهربان، ولی فرزانه و ورزش‌دوست خویش تقدیم می‌دارند.

کاروان فرهنگی ورزشی محرم با قلبی آکنده از عشق به سرور و سالار شهیدان کربلا با شعار «توکل، توسل، تلاش، افتخار» در این دوره از مسابقه‌ها شرکت و سرافرازانه و با اقتدار موفق به کسب هشتاد مدال و احراز رتبه چهارم قاره کهن آسیا گردید و عملکردی درخشان در عرصه مسابقه‌های ورزشی به جای گذارد.
یقینا کسب این موفقیت‌ها در سایه دعای خیر حضرتعالی، امت میهن‌ اسلامی‌مان و توجهات ویژه رییس جمهور محبوب و انقلابی،‌ دکتر احمدی نژاد و عنایت نمایندگان کوشای مجلس شورای اسلامی است.

خاضعانه این پیروزی‌های درخشان و افتخارات ارزشمند را به محضر رهبر عزیزتر از جان و مردم مسلمان و انقلابی ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران والامقام، اهدا و نثار می‌کنیم. امید که مقبول افتد.
۲۸ آذر ۱۳۸۹ ۱۱:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.