پیش بسوی بازیهای المپیک لندن ؛مربی تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت در گفتگو با سایت کمیته: ملی پوشان از فردا تمرینات المپیکی خود را آغاز می کنند

پیش بسوی بازیهای المپیک لندن ؛مربی تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت در گفتگو با سایت کمیته: ملی پوشان از فردا تمرینات المپیکی خود را آغاز می کنند
ملی پوشان تیراندازی در اهداف ثابت در حالی از فردا اردوی داخلی خود را شروع می کنند که هدفشان کسب حداقل 4 سهمیه در بازیهای المپیک 2012 لندن می باشد .

یوسف آجرلو ، مربی تیم ملی تیراندازی در اهداف ثابت با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : 35 ملی پوش تیرانداز در اهداف ثابت ، فردا با حضور در تهران اردوی خود را با مربیان پیشین آغاز می نمایند .
وی ادامه داد : برنامه اردو ها به این صورت خواهد بود که پس از 20 روز تمرین  ملی پوشان یک هفته استراحت خواهند داشت .

مربی تیم ملی تیراندازی در پاسخ به برنامه حضور تیراندازان در تورنمنت ها و مسابقات بین المللی اظهار داشت :  طبق برنامه ریزیهای انجام شده مقرر است ملی پوشان در مسابقات اپن که ماه آینده در کشور چک  برگزار می شود حضور یابند .

وی خاطر نشان کرد : اگرچه این مسابقات سهمیه المپیکی ندارد  ولی به جهت حضور برترین تیراندازان اروپایی در آن  ، تورنمنت بین المللی خوبی جهت آمادگی می باشد که تیم ملی جوانان و بزرگسالان  در رشته های تفنگ و تپانچه بادی در خط آتش حاضر می شوند .

آجرلو در پایان یاد آور شد : تیراندازان تا زمان اعزام به مسابقات چک ، در اردو خواهند بود  تا با آمادگی در این  تورنمنت بین المللی حاضر شوند .
 
۲۸ آذر ۱۳۸۹ ۱۰:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.