کاپیتان تیم ملی تیرو کمان :بیشترین شانس کسب سهمیه المپیک لندن را در ایتالیا داریم

کاپیتان تیم ملی تیرو کمان :بیشترین شانس کسب سهمیه المپیک لندن را در ایتالیا داریم
کمانداران ریکرو که برای کسب سهمیه المپیک لندن تا شروع این بازیها سه مرحله برای بدست آوردن آن دارند ، بیشترین شانسشان در مسابقات جهانی تیرو کمان در ایتالیا سال 2011 خواهد بود .

کیوان ریاضی مهر ، کاپیتان تیم ملی تیروکمان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : با توجه به اینکه بیشترین سهمیه المپیک 2012 لندن در مسابقات جهانی در ایتالیا توزیع خواهد شد ، ملی پوشان ما بالاترین شانس را برای کسب این سهمیه در این مسابقات خواهند داشت .

وی ادامه داد : مسابقات جهانی تیروکمان در ایتالیا که اوایل سال 2011 برگزار می شود  و کمانداران همه کشورها برای رقابت در آن حاضر خواهند شد .
کاپیتان تیم ملی افزود : پس از آن  توزیع سهمیه المپیک از حالت جهانی خارج شده و در قاره ها توزیع می شود که به دنبال آن مسابقات قاره ای برگزار می شود که سهمیه های باقی مانده به قهرمانان این مسابقات اختصاص داده می شود .

ریاضی مهر با اشاره به کم بودن میزان سهمیه دراین مسابقات در  مقایسه با مسابقات جهانی ایتالیا اظهار داشت : مسابقات قاره ای فرصت مجددی است برای کمانداران هر قاره که نتوانستند در مسابقات قهرمانی جهان سهمیه بدست آورند .

کاپیتان تیم ملی در خاته خاطر نشان کرد : آخرین مرحله برای کسب سهمیه المپیک لندن در مسابقات جهانی این رشته به میزبانی کشور امریکا خواهد بود که پیش از بازیهای المپیک در سال 2012 بر گزار می شود که طی آن آخرین سهمیه ها در انجا توزیع می شود .

۲۷ آذر ۱۳۸۹ ۱۲:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.