سرپرست تیم ملی فوتبال ساحلی ایران:با ناداوری به مقام سوم بازیهای آسیایی رضایت دادیم

سرپرست تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بدشناسی و روبرو شدن با تیم میزبان در مرحله نیمه نهایی و ناداوری را عامل قرار گرفتن ایران در رده سوم بازیهای آسیایی عمان دانست.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به این رقابتها ؛'مجتبی رضوانی' روز شنبه در بازگشت از عمان محل برگزاری رقابتهای المپیک آسیایی گفت: تیم ملی ایران این بازیها را قدرتمند آغاز کرد و در دو بازی ابتدایی در گروه خود با نتایج پرگل 9 بر چهار و 14 بر دو تیمهای لبنان و تایلند را شکست داد.

وی نتیجه 14 بر دو در برابر تایلند را یک رکورد در سطح آسیا دانست و افزود: این بازی به عنوان پرگل ترین دیدار فوتبال ساحلی در سطح آسیا ثبت شد و ایران در بازی سوم موفق شد تیم قهرمان آسیا، ژاپن را دو بر یک از مقابل بردارد.

رضوانی گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی پس از پیروزی هشت بر سه در مرحله یک چهارم نهایی در برابر یمن، متاسفانه به عمان میزبان بازیها در نیمه نهایی برخورد.

وی گفت: در حالیکه روز قبل از این بازی روزنامه های محلی عمان، امارات و عمان را فینالیست اعلام کردند، ایران در این بازی با ناداوری مواجه و به اشتباه یک بازیکن ایران را اخراج کرد و بر روی دو اشتباه داوری دو گل دریافت کردیم.

رضوانی گفت: در بازی رده بندی نیز ایران شش بر یک چین را شکست داد و عنوان سوم این رقابتها را کسب کرد.
سرپرست تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: ایران در دوره قبل حذف شده بود و در دومین دوره این بازیها موفق به کسب عنوان سوم شد.
۲۷ آذر ۱۳۸۹ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.