دومین دوره بازیهای ساحلی آسیای-مسقط؛تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مدال برنز رسید

دومین دوره بازیهای ساحلی آسیای-مسقط؛تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مدال برنز رسید
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی درمقابل تیم چین در دیدار رده بندی دومین دوره بازی های ساحلی آسیا به مقام سوم و مدال برنز رسید.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون فوتبال ؛ شاگردان 'مارکو اکتاویو' برزیلی لحظاتی پیش در یک بازی یک طرفه موفق شدند ، تیم چین دیگر تیم راه یافته به دیدار رده بندی را با نتیجه شش بر یک شکست دهند و به مدال برنز برسند.تیم ایران در هر سه وقت 12 دقیقه ای فوتبال ساحلی موفق شد با نتایج 2 بر یک، 3 بر صفر و یک بر صفر حریف خود را شکست دهد.گلهای ایرا ن را دو گل علی نادری و یک گل مسلم مسیگر ، فرید بلوک باشی ، حسن عبداالهی و مهدی بحر العلوم به ثمر رساندند.

در پایان بازی محمد احمدزاده بهترین بازیکن زمین شد و در پایان علی نادری و محمد احمدزاده هر کدام با 9 گل زده در به طورمشترک به عنوان آقای گلی دست یافتند.
در بازی فینال تیم ملی امارات ، میزبان را در ضربات پنالتی ( یک بر صفر ) در مجموع سه بر دو شکست دادو به مدال طلا رسید تا عمان میزبان به مدال نقره بسنده کند.این اتفاق در برابر چشمان چندین هزار هوادار عمانی افتاد.

در دوره گذشته عمان به مدال طلا رسیده بود و امارات نقره گرفته بود.ضمن اینکه ایران در رقابتهای المپیک ساحلی اندونزی در مرحله یک چهارم مقابل ژاپن شکست خورده بود و از راهیابی به جمع چهار تیم بازمانده بود.

تیم ملی فوتبال ساحلی دو ماه دیگر باید به عمان بازگردد و در رقابتهای مقدماتی جام جهانی ایتالیا شرکت کند.
۲۷ آذر ۱۳۸۹ ۰۸:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.