مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان:قهرمانان گوانگژو برای دریافت مسکن به دفتر صندوق بیایند

مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان:قهرمانان گوانگژو برای دریافت مسکن به دفتر صندوق بیایند
عاصمی گفت: مدال‌آوران بازی های آسیایی گوانگژو برای انتخاب محل مسکن‌شان به صندوق قهرمانان و پیشکسوتان مراجعه کنند.


به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت سازمان تربیت بدنی؛ علی عاصمی درباره تحویل مسکن به قهرمانان بازیهای آسیایی گفت: ملی پوشان طلایی هنوز به ما مراجعه نکرده اند، آنها باید به دفتر صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی مراجعه کنند. محل این پروژه ها در 4 نقطه اطراف تهران است. ملی پوشان طلایی باید برای انتخاب محل مسکن های خود به دفتر صندوق بیایند تا ما آنها را به سازمان مسکن شهرسازی معرفی کنیم و روند واگذاری به آنها طی شود. قول داده ایم ورزشکاران هیچ مبلغی را به عنوان پول پیش پرداخت نکنند. همه هزینه ها با صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان است.

وی در باره برگزاری مراسم تقدیر از قهرمانان شانزدهمین دوره بازی های آسیایی بلافاصله پس از بازگشت ورزشکاران از گوانگجو تاکید کرد: مجری برگزاری مراسم صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان بود. رییس سازمان تربیت بدنی در زمان ورود به فرودگاه اعلام کرد که در اولین فرصت با حضور رییس جمهور این مراسم برگزار می شود. تصمیم گیرنده سعیدلو بود. در این مراسم فقط به مدال آوران طلایی پاداش ها را پرداخت کردیم چون حمل و نقل پاداش ها برای ما سخت بود. شنبه هفته آینده جوایز برای تحویل به ورزشکارانی که عناوین دوم و سومی را دارند، آماده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این پاداش ها به فدراسیون ها پرداخت می شود، تصریح کرد: خیر، جوایز فقط به خود ورزشکاران واجد شرایط داده می شود. به فدراسیون یا شخص معرف پاداش ها را تحویل نمی دهیم. هم اکنون جوایز همه مدال آوران تهیه شده و آماده است ولی چون تعداد ورزشکاران زیاد است، قرار است، ابتدا به مدال آوران نقره انفرادی جوایز پرداخت شود و پس از آن به مدال آوران برنز رشته های انفرادی و سپس جوایز در بخش تیمی به مدال آوران اهدا شود. هیچ مشکلی برای دادن جوایز نداریم. فقط برای توزیع و پاسخگویی به ورزشکاران مشکلاتی وجود دارد که آن هم به دلیل قابل توجه بودن رقم آن است.

رییس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی با بیان این که حمایت از قهرمانان به صورت جدی در دستور کار سازمان تربیت بدنی و صندوق قرار گرفته است، اظهار داشت: برنامه ریزی کردیم که بلافاصله حقوق مدال آوران گوانگژو را نیز پرداخت کنیم. قهرمانان گوانگژو مدارک کامل خود را برای تشکیل پرونده به صندوق بیاورند تا حقوق خود را از آذرماه براساس مبنای جدید دریافت کنند. به طور میانگین افزایش حقوق 4 برابری و در برخی موارد 9 برابری را نسبت به گذشته داشتیم.

عاصمی با بیان این که از آبان ماه حقوق جدید قهرمانان المپیک به آنها پرداخت شده است، گفت: از آذرماه یا دی ماه و به محض این که مدارک قهرمانان پارالمپیکی تکمیل شود، حقوق جدید به آنها اختصاص خواهد یافت. پس از آن هم به سراغ قهرمانان بازی های آسیایی و مسابقات جهانی خواهیم رفت. همه مدارک تا پایان سال تکمیل می شود تا همه قهرمانان بتوانند طبق آیین نامه حقوق جدید خود را دریافت کنند.

وی با بیان این که طبق آیین نامه جدید ورزشکاران می توانند هر دو سال یکبار به صورت رایگان به همراه خانواده هایشان از تورهای سیاحتی زیارتی استفاده کنند، خاطر نشان کرد: ما 27 نوع خدمات به قهرمانان و پیشکسوتان ارایه می دهیم ، پرداخت حقوق یکی از خدمات ماست. متاسفانه در گذشته از برخی ورزشکاران حتی پرونده ای هم موجود نیست. با تکمیل پرونده ها امیدواریم بتوانیم خدمات بهتری ارایه دهیم از جمله این خدمات هم می توان به اختصاص تورهای سیاحتی زیارتی هر دو سال یکبار برای قهرمانان به همراه افراد تحت تکفل آنها به صورت رایگان اشاره کرد.
۲۳ آذر ۱۳۸۹ ۱۱:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.