ژاک روگ:برای انتخاب میزبان 2016 و رشته های مدعی باید به جزئیات بیشتری بپردازیم

ژاک روگ:برای انتخاب میزبان 2016 و رشته های مدعی باید به جزئیات بیشتری بپردازیم
برنامه 4 شهر کاندیدای میزبانی المپیک 2016 طی جلسه ای با حضور هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ژاک روگ رئیس کمیته بین المللی المپیک در این رابطه اظهار داشت که با توجه به اهمیت این گردهمایی 97 نفر از 107 عضو در این نشست حضور پیدا خواهند کرد و برای اعضاء فرصت مناسبی است تا بدون حاشیه برنامه نامزدها را بررسی نمایند.
وی ادامه داد: هیچ یک از سران کشورها و شرایط پر زرق و برقی وجود ندارد تا ما بتوانیم به جزئیات بیشتری بپردازیم و در حالی که کمتر از 4 ماه به انتخاب شهر میزبان باقی است فرصتی در اختیار نامزدها قرار داده شده است تا در جلسه ای با اعضای کمیته بین المللی المپیک حضور یابند.
 بر اساس این گزارش، 7 رشته درخواست کننده برای حضور در بازیهای المپیک بررسی و در نهایت دو رشته انتخاب خواهند شد. رشته های گلف، راگبی، سافتبال، بیسبال، اسکواش، اسکیت و کاراته هر کدام طی جلسه ای به مدت 45 دقیقه با اعضاء هیات اجرایی به پرشس و پاسخ خواهند پرداخت. 

توکیو،مادرید،شیکاگو و ریودو ژانیرو 4 شهر کاندیدای میزبانی المپیک 2016 و همچنین 7 رشته ورزشی درخواست کننده برای حضور در المپیک روز های تعیین کننده ای را پیش رو دارند .


۲۵ خرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.