سوسن حاجی پور:به سهمیه المپیک لندن فکر می کنم

سوسن حاجی پور:به سهمیه المپیک لندن فکر می کنم
هنوز حسرت باخت در باز پای فینال گوانگ ژو برابر حریف چینی را می خورم ولی دیگر نباید به گذشته فکر کرد و من از امروز تمرینات خود را برای حضور در رقابتهای کسب سهمیه المپیک لندن آغاز می کنم.

سوسن حاجی پور، دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی گوانگ ژو ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:از نظر من بازیهای آسیایی تمام شده و حرف زدن در باره آن غیر منطقی است فقط باید از تجربیان آن برای رقابتهای آینده استفاده کرد و من قصد دارم با برطرف کرنم نقاط ضعف خود فقط برای جهانی چین و انتخابی المپیک لندن تمرین و مبارزه کنم.

وی در خصوص اینکه مهمترین رقبای داخلی خود را چه کسانی می داند تصریح کرد:در اوزان المپیکی تکواندو همه بازیکنان حاضر در اردو برای خود یک پا مدعی هستند چه آنهایی که مدال آوری کرده باشند و چه نفراتی که با بدشانسی موفق به کسب مدال نشده اند در واقع برای المپیک همه مدعی هستند و نباید نامزدین انتخابی المپیک را به دو سه نفر محدود کرد.

دارنده مدال برنز قهرمانی آسیایی در قزاقستان و بازیهای آسیایی گوانگ ژو در پاسخ به این سئوال که در چه وزنی می تواند برای رقابتهای کسب سهمیه المپیک مبارزه کند تصریح کرد:قائدتا باید در وزن دوم المپیکی به مصاف رقبای خود بروم که در این وزن نسبت به اوزان دیگر ترافیک بازیکنان بیشتر است و فکر می کنم جدال سختی با ملی پوشان داخلی همچون شش پری و آسمانی داشته باشم.

حاجی پور در خاتمه اظهار داشت: به هر حال آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک است ومن هم برای قرار گرفتن در ترکیب نفراتی اعزامی به رقابتهای انتخابی کسب سهمیه المپیک، تمام تلاشم را خواهم کرد مگر یک ورزشکار چند بار فرصت پیدا می کند شانس خود را برای حضور در المپیک بیازماید و من هم نمی خواهم هیچ فرصتی را از دست بدهم.
۲۲ آذر ۱۳۸۹ ۱۱:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.