دومین دوره بازی های ساحلی آسیا- مسقط؛مربی تیم ملی کبدی ایران: دیدار با پاکستان دشوار است

مربی تیم ملی کبدی ایران پس از پیروزی مقتدرانه کشورمان اظهار داشت: تیم ایران در برابر پاکستان بازی دشواری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای آسیایی ساحلی، بهزاد بامدی  افزود: بازی با سریلانکا آسانتر از آنچیزی بود که تصور می کردیم ، خوشبختانه بچه ها در نیمه اول اختلاف امتیاز خود را آنقدر از تیم سریلانکا زیاد کردند که در نیمه دوم کار دشواری نداشتیم.

وی افزود:  در نیمه دوم تلاش کردیم تا انرژی کمتری از دست دهیم تا در بازی دوم برابر تیم پاکستان ، بتوانیم بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

بامدی اظهار داشت: پیروزی در برابر پاکستان راه ایران را برای حضور در مرحله فینال اسانتر خواهد کرد و شکست در برابر این تیم نیز انتهای کار نیست چرا که ما باز هم می توانیم به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کنیم اما با این کار راه خود را برای رسیدن به فینال دشوار ساخته ایم.

بامدی گفـت: با توجه به پیروزی در برابر تیم ملی پاکستان درشانزدهمین دوره بازی های آسیایی گوانگژو ، روحیه بچه خیلی بالا رفته است اما این به آن معنا نیست که پاکستان را دست کم خواهیم گرفت.

وی افزود:  پاکستانی ها به دلیل باخت به ایران در گوانگژو، به این بازی به شکل دیگری نگاه می کنند و خود را از پیش برنده نمی دانند بنابراین فکر می کنم یکی از زیباترین بازی های کبدی دومین دوره بازی های ساحلی بعد از ظهر امروز رقم بخورد.
۲۲ آذر ۱۳۸۹ ۰۸:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.