دومین دوره بازیهای ساحلی آسیا- مسقط؛ عبداللهی: برای قهرمانی به عمان آمده ایم

حسن عبدالهی بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اعلام کرد: تیم ایران برای قهرمانی در دومین دوره بازی های ساحلی آسیا به عمان آمده است و امیدواریم بتوانیم برای اولین بار به این افتخار دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی به بازیهای ساحلی ؛عبدالهی افزود:  از هیچ تیمی نمی ترسیم بنابراین اگر در برابر برزیل نیز قرار بگیریم، تمام تلاش خود را می کنیم تا پیروز شویم و به هدفی که در سر داریم دست پیدا کنیم.

وی که بهترین بازیکن دیدار با تیم ژاپن لقب گرفت، افزود:  خیلی خوشحال هستم که کمیته فنی من را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد، اما همه بازیکنان ایران در این بازی خوب بودند و ما یک تیم هستیم.

وی در خصوص گل استثنایی که  از وسط زمین و با ضربه سر به ثمر رساند، نیز گفت: درآن لحظه تمام تلاشم این بود که توپ را به حالتی موج دار به سمت دروازه هدایت کنم که خدا نیز خواست و این توپ به درون دروازه ژاپن رفت.

عبدالهی گفت: امیدوارم بتوانیم در این دوره از بازی ها قهرمان شویم چرا که تیم ما شایسته ترین تیم این رقابت ها است و بچه ها برای خود بازی نمی کنند و همه دوست دارند که در برابر حریفان تنها پیروز باشیم.

وی در واکنش به این موضوع که استیلی به مانند بازیکنان فوتبال بر روی چمن در روی زمین های شنی دارد، نیز گفت: به مدت هفت سال در زمین چمن بازی می کردم اما واقعا عاشق فوتبال بر روی ساحل هستم.

عبدالهی افزود: من به مدت سه سال است که در تیم ساحلی ایران بازی می کنم و سابقه حضور در برزیل و مسابقات قهرمانی جهان را دارم به همین دلیل فکر می کنم که شایسته ترین تیم این دوره از بازی ها ایران است و امیدوارم قهرمان شویم.

وی با بیان اینکه احتمالا به تیم ملی عمان در مراحل بالاتر خواهیم خورد، اظهار داشت: هیچ ترسی از رویارویی با عمان نداریم و حاضر هستیم در برابر چشمان عمانی ها ، تیم فوتبال این کشور را شکست دهیم چرا که هدف ما قهرمانی است.
۲۲ آذر ۱۳۸۹ ۰۸:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.