دومین دوره بازی های ساحلی آسیا- مسقط؛سرمربی تیم فوتبال ساحلی؛ بازی با ژاپن دشوار بود

مارکو اکتاویو سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بازی در برابر ژاپن را بسیار دشوار توصیف کرد و گفت : خیلی خوشحالم که توانستیم این تیم را شکست دهیم.




به گزارش خبرنگار  اعزامی به بازیهای ساحلی آسیا؛ اکتاویو در کنفرانس خبری بعد از این دیدار در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بازی خیلی سخت و نزدیکی بود چرا که ژاپن جزو هشت تیم برتر جهان در این رشته است.

وی افزود:دو تیم دیر به گل رسیدند چرا که هر دو می خواستند به عنوان سرگروه به مرحله بالاتر صعود کنند تا راه راحتری را تا رسیدن به جمع چهار تیم برتر طی کنند.

اکتاویو گفت: از بازیکنانم راضی هستند که توانستند بازی بسته ژاپنی ها را در هم بشکنند و در وقت هایی از بازی هم که ژاپن به ایران فشار می آورد ، بازی را کنترل کنند.

وی افزود:  در اواخر وقت دوم ، ژاپنی ها در اواخر بازی فشار را بیشتر کردند چرا که عقب بودند و توانستند یک گل به ما بزنند که خوشبختانه ما توانستیم با این وجود بازی را اداره کنیم و سرانجام پیروز این دیدار باشیم.

سرمربی برزیلی ایران اظهار داشت: بازی ساحلی به مانند بازی بر روی چمن نیست و تیم ها نمی توانند به مدت زیادی بازی را در کنترل خود داشته باشند.

وی افزود: با بازی که امروز از ژاپنی ها دیدم فکر می کنم که این تیم بتواند در بین چهار تیم نهایی بازی ها قرار داشته باشد هر چند که ژاپنی ها راه سختی را در پیش گرفته اند و ما در راه آسانتری برای حضور در جمع چهار تیم برتر قدم گذاشته ایم.

اکتاویو گفت: بازیکنان ایران امروز فوق العاده بودند، هر چند که اشتباهاتی نیز وجود داشت اما در فوتبال اشتباه امری عادی است.

وی در خصوص عملکرد داوران اماراتی این دیدار نیز گفت: بارها از حضور داوران عربی در بازی های ایران شکایت کرده ام اما خوشبختانه امروز داوران اماراتی عملکرد خوبی داشتند هرچند که پنالتی های زیادی به سود  دو تیم گرفتند.

اکتاویو در انتها از عملکرد دروازه بان تیم ایران نیز تمجید کرد  و گفت که امروز یکی از ارکان پیروزی تیم ایران در برابر ژاپن بی شک دروازه بان ایران بود.

شاگردان مارکو اکتاویو موفق شدند در یک بازی دشوار با نتیجه نزدیک 2 بر یک از صد تیم قدرتمند ژاپن بگذرند.

وقت اول این بازی گلی در بر نداشت و تیم ایران در وقت دوم با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و در وقت سوم نیز دو تیم یک بر یک به تساوی رسیدند تا در پایان تیم ایران با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد.

تیم ایران در گروه سوم این رقابت ها با تیم های لبنان و تایلند همگروه بود و در دو بازی گذشته خود نیز تیم های لبنان و تایلند را شکست داده بود.

حریف ایران در مرحله بعدی ، تیم دوم گروه اول خواهد بود که فردا مسابقات این گروه به پایان می رسد و تیم های اول و دوم مشخص می شوند.

دومین دوره بازی های ساحلی آسیا از روز چهارشنبه هفته گذشته به طور رسمی آغاز شده است و تا 25 آذرماه در عمان جریان دارد.
۲۲ آذر ۱۳۸۹ ۰۸:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.