در تماسی تلفنی؛دکتر احمدی نژاد میزبانی جام جهانی 2022 را به امیر قطر تبریک گفت

در تماسی تلفنی؛دکتر احمدی نژاد میزبانی جام جهانی 2022 را به امیر قطر تبریک گفت
رییس‌جمهوری اسلامی ایران در مکالمه تلفنی با امیر قطر کسب میزبانی این کشور را برای جام جهانی فوتبال 2022 به وی تبریک گفت.


به گزارش   روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی‌نژاد در تماس تلفنی با شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، میزبانی جام جهانی فوتبال در سال 2022 را حادثه ورزشی بزرگی دانست که می‌تواند سطح فوتبال کشورهای حوزه خلیج فارس و منطقه خاورمیانه را ارتقاء دهد.

رییس‌جمهور با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با قطر به منظور برگزاری هر چه بهتر این مسابقات معتبر اظهار امیدواری کرد که کشورهای منطقه بتوانند سهم مناسبی برای حضور در این بازی‌ها کسب کنند.
وی تصریح کرد: بدون تردید این مسابقات با برنامه‌ریزی مناسب، موجب افتخار قطر و خاورمیانه شده و ارتقاء سطح فوتبال کشورهای منطقه را بدنبال خواهد داشت.

شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، امیر قطر نیز در این مکالمه تلفنی، ایران را کشوری مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: امروز ایران مانند ماه می‌درخشد و در عرصه‌های مختلف از جمله ورزش به شکوفایی و پیشرفت قابل توجهی دست یافته که استفاده از این تجارب به نفع کشورهای منطقه است.

شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی همچنین بر لزوم هم‌اندیشی کشورهای منطقه برای چگونگی استفاده بهینه از این فرصت ورزشی تاکید و اظهار امیدواری کرد میزبانی قطر انگیزه‌ای برای فعالیت گسترده کشورهای منطقه به منظور ارتقاء سطح فوتبال آنها باشد.


۲۱ آذر ۱۳۸۹ ۱۵:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.