حسین رضازاده: کسب حداقل 5 سهمیه المپیک، هدف اصلی ما در سال آینده است

حسین رضازاده: کسب حداقل 5 سهمیه المپیک، هدف اصلی ما در سال آینده است
رضاده زاده: هنوز فراموش نکرده ام این صحبت برخی منتقدان را که می گفتند این وزنه برداری را باید تعطیل کرد. ما در چنین فضایی کار کردیم و بدون حتی یک نمونه مثبت، توانستیم دوباره برای وزنه برداری ایران در دنیا اعتبار به دست آوریم.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری هدف پیش روی این فدراسیون را کسب حداقل 5 سهمیه المپیک 2012 لندن عنوان کرد و گفت: «با وجود اهمیت رقابتهای قهرمانی بزرگسالان جهان در پاریس، از دیگر رقابتهایی نیز که در رده های سنی جوانان و نوجوانان برگزار می شود، غافل نخواهیم شد و قصد داریم حضوری پرقدرت در تمام رقابتهای بین المللی سال آینده داشته باشیم.»

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ حسین رضازاه با اشاره به اینکه موفقیت های 6 ماه اخیر، پلی خواهد بود برای بازگشت به روزهای طلایی وزنه برداری، خاطرنشان کرد: «خیلی خوشحالم که در اولین سال حضورم در راس فدراسیون وزنه برداری، شاهد درخشش وزنه برداران کشورمان در همه رده های سنی بودیم. کسب مدال های طلا در المپیک نوجوانان سنگاپور، رقابتهای قهرمانی جوانان جهان در بلغارستان، رقابتهای قهرمانی بزرگسالان جهان در آنتالیا و بالاخره بازیهای آسیایی گوانگژو گویای این است که وزنه برداری با تلاش خانواده بزرگ این رشته، سال پرباری را پشت سرگذاشته است.»

این موفقیت ها در حالی به دست آمد که فدراسیون علاوه بر بحث قهرمانی در راستای پاکسازی این رشته نیز تلاش های مثبت و نتیجه بخشی انجام داد. رضازاده با بیان این مطلب افزود: «هنوز فراموش نکرده ام این صحبت برخی منتقدان را که می گفتند این وزنه برداری را باید تعطیل کرد. ما در چنین فضایی کار کردیم و بدون حتی یک نمونه مثبت، توانستیم دوباره برای وزنه برداری ایران در دنیا اعتبار به دست آوریم.»

سرپرست فدراسون وزنه برداری با بیان اینکه این موضوع مسئولیت ها را برای سال آینده سخت تر می کند ادامه داد: « در سال آینده مسابقات مهمی پیش روی وزنه برداری ایران است که شاید با اهمیت ترین آنها رقابتهای قهرمانی بزرگسالان جهان در فرانسه باشد که مرحله نهایی سهمیه المپیک 2012 لندن نیز به شمار می رود. از این رو تمام هدف گذاری فدراسیون وزنه برداری حضوری پرقدرت در مسابقات پاریس است. ما اگر مثل رقابتهای آنتالیا بتوانیم در جمع 6 تیم برتر دنیا باشیم هر 6 سهمیه کامل را دریافت خواهیم کرد هر چند کسب 5 سهمیه هم برای ما ایده ال خواهد بود.»


۲۱ آذر ۱۳۸۹ ۱۱:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.