قهرمان ووشوی جوانان جهان: حالا به فکر مدال طلای بزرگسالان جهان هستم

قهرمان ووشوی جوانان جهان: حالا به فکر مدال طلای بزرگسالان جهان هستم
قهرمان وزن 65- کیلوگرم تیم ملی ووشوی جوانان ایران در سومین دوره رقابتهای قهرمانی جوانان جهان در سنگاپور گفت: با تجربیات گرانبهایی که به دست آوردم حالا به فکر کسب مدال طلا در رقابتهای جهانی و آسیایی بزرگسالان هستم.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، "میلاد قزل سفلو" با بیان این مطلب اظهار داشت: سطح رقابتهای جهانی سنگاپور بسیار بالا بود و تمامی کشورها با تمام قدرت در این رقابتها شرکت کرده بودند و همگی برای کسب مدال به سنگاپور آمده بودند.

وی در خصوص قرعه سخت خود در این مسابقات اذعان داشت: گمان می کنم که سخت ترین قرعه در این مسابقات به نام من ثبت شد چرا که رویارویی با حریفان قدرتمند از روسیه، چین و ویتنام یک آمادگی بسیار بالا می طلبید که مسلما مصاف با هر یک از آنها حکم یک فینال را داشت.

قزل سفلو افزود: در روز پایانی این رقابتها  فشار بسیار زیادی را تحمل کردم چون صبح در مرحله نیمه نهایی با حریف چینی بازی کردم و به فاصله کمتر از 3 ساعت در مسابقه فینال نماینده ویتنام را در پیش رو داشتم.

قهرمان ووشوی جوانان جهان درخصوص برنامه های بعدی خود گفت: امسال با تیم مقاومت در لیگ شرکت خواهم کرد و در تلاش هستم که سطح آمادگی  خود را بالا ببریم و با تجربیات زیادی که در مسابقات آسیایی ماکائو و رقابتهای جهانی سنگاپور به دست آوردم به فکر پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگسالان هستم.

۲۱ آذر ۱۳۸۹ ۱۰:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.