اصفهان مرکز علمی پزشکی ورزشی ایران می شود

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به توانایی های ، علمی، پژوهشی، پزشکی و ورزشی اصفهان از انتخاب این شهر به عنوان قطب علمی پزشکی ورزشی ایران خبر داد.
 

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دکتر  لطفعلی پورکاظمی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان، بر گسترش فعالیت های علمی در حوزه پزشکی ورزشی کشور تاکید کرد و گفت: بی شک اصفهان با توجه به جمیع شرایط این قابلیت را داراست که به عنوان قطب و مرکز علمی پزشکی ورزشی کشور انتخاب شود لذا در این رابطه تلاش خواهیم کرد هر چه سریع تر اقدامات عملی را آغاز کنیم.

بر اساس این گزارش، در این مجمع دکتر رشید خدابخش مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان نیز با اشاره به نقش جامعه پزشکی ورزشی در توفیق بخش های مختلف ورزش کشور گفت: بی شک هیات پزشکی ورزشی  یکی از بهترین  هیات های ورزشی استان اصفهان است و می تواند علاوه بر پوشش درمانی ورزشی استان اصفهان، به لحاظ علمی در خدمت هیات های پزشکی ورزشی سراسر کشور باشد.

 بررسی گزارش عملکرد و تصویب تقویم سالیانه، از جمله برنامه های مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان بود که با حضور کلیه اعضا و مسوولان اداره کل تربیت بدنی این استان روز پنج شنبه برگزار شد.

 

۲۰ آذر ۱۳۸۹ ۱۴:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.